حکمت کهن
علوم باطنی ، فراروانشناسی

عقد و بنام زدن، دعاها، ذکرها و طلسمات

ناموس کفتار – مهره مار – خرمهره

طلسمات و تعویذات و اوفاق. ناموس کفتار، خرمهره، مهره مار
֍ درباره عقدنامه و بنام زدن و دعاها و طلسمات افسون و فعالسازی

عمـل بنام زدن و عقـد کردن و نیـز انجـام دعاهـا، طلسمـات و ذکـرهای افـسون و فـعال کـردن ناموس کفتار، مهره مار و خرمهره از نسخه کامـل و اصـلی و مجـرب، شامل خواندن متـن عقدنـامه و دعـاها و ذکرهـا و نیز نوشـتن آنـها با آداب و روش های خـاص می باشد.

خواندن عقدنامه و دعاها و دمیدن به تنهایی کافی و کامل نمی باشد. می بایست حتما عقدنامه و دعاها و طلسمات پس از خواندن، نوشته شده و همراه با ناموس کفتار، مهره مار و یا خرمهره نگهداری شوند.

روش نگهداری و نیز استفاده از آنها نیز دارای آداب و ملزوماتی می باشد.

بدون انجام عقد و بنام زدن و نیز دعاها و طلسمات افسون و فعال کردن و همراه داشتن آنها، نامـوس کفتـار (فرج کـفتار) – مـهره مـار – خرمـهره (مهـره خـر) و … هیچ اثر و کاربردی ندارند.
֍ نسخه اختصاصی، کامل و مجرب حکمت کهن شامل:

هدیه رایگان همراه سفارش عمل. ناموس کفتار، مهره مار و خرمهره. بنام زدننسخه اصل و کامل حکمت کهن شامل متن اصلی و کامل عقدنامه و بنام زدن. (ناموس کفتار – مهره مار – خرمهره) و دعاها و طلسمات زیر است:

  • عقدلسان (زبانبند قوی و موثر).
  • مهر و محبت و محبوب القلوب بودن.
  • رزق و روزی و جذب مال و ثروت.
  • کارگشایی و گشایش در امورات و مهمات.
  • جذب و جلب معشوق و همسر.
  • محافظت و حصار و حفاظ.
  • و …

 

نتیجه عمل در توکل به حضرت حق و یاری و مدد فرشتگان، موکلین و رجال الغیب، تنها با رعایت همه آداب و سنت ها و اصول، نیت پاک و خیر، باذن الله و قدرته می باشد. استاد با توکل به خداوند، رعایت آداب و مراسمات و شرایط، بهره گیری از قوانین خفیه الهی کائنات، یاری و کمک نیروها و قدرت های ماورائی و روحانی اقدام به عمل می نماید و نتیجه به قدرت الهی و در اختیار حضرت حق می باشد. (هر چیزی و هر نتیجه عملی صرفا به قدرت پروردگار بزرگ، باذن الله و قدرته امکان پذیر می باشد.)

توصیه و تاکید می کنیم قبل از خرید یا سفارش حتما متن کامل قوانین سایت را مطالعه فرمایید.
֍ روش های پیشنهادی ما برای عقد و بنام زدن و افسون و فعالسازی 

ناموس کفتار – مهره مار – خرمهره

برای انجام عمل عقد و بنام زدن و دعاها و طلسمات افسون و فعال کردن ناموس کفتار، مهره مار و خرمهره و سایر مهره ها شامل: (مهره برد، مهره شانس، هبهاب، سلیمانی، گبری، عرج سواحلی بری و بحری و …) دو روش پیشنهاد می کنیم:

֍ روش اول:

کلیه مراحل عقد و بنام زدن و دعاها و طلسمات (خواندن – نوشتن – حکاکی روی فلز مخصوص) با کاملترین و صحیح ترین نسخه ها و با رعایت کلیه آداب و مراسم، ساعت و زمان مناسب، توسط ما و ارسال از طریق پست. همراه با آموزش های لازم و روش نگهداری و استفاده.

جهت سفارش انجام کامل عقد و بنام زدن و انجام دعاها و طلسمات افسون و فعال کردن …،توسط ما، از طریق شبکه های اجتماعی زیر و یا شماره همراه پشتیبانی سایت با ما تماس بگیرید.

  • whatsapp-support
  • igap
  • bale
  • gap
  • rubika
  • eitaa
  • soroosh

شماره همراه پشتیبانی:   ۰۹۳۷۱۱۵۹۲۹۷
֍ روش دوم:

در این روش شما می توانید متن اصلی و کامل عقدنامه و دعاها و طلسمات افسون و فعالسازی، همراه با آموزش روش انجام را از لینک ها و دکمه های زیر خریداری و دانلود کنید. پس از انجام کلیه مراحل و طبق آموزش های جزوات، نام کوچک و شناسنامه ای خودتان، مادرتان و پدرتان را برای ما ارسال کنید تا مرحله نهایی و تکمیلی عقد و بنام زدن و دعاها و طلسمات افسون و فعال کردن و نیز دعوت مخصوص را برایتان به رایگان انجام دهیم. (در این روش توانایی تلفظ صحیح و دقیق دعاها و … به زبان عربی و عبری مهم می باشد.)

دعا و طلسم افسون ، فعال کردن و بنام زدن فرج کفتار و خرمهره. ناموس کفتار متن عقدنامه و بنام زدن و دعای مهره مار، خرمهره. ناموس کفتار دعا و ذکر افسون انواع مهره و سنگ. هبهاب - عرج سواحل. بنام زدن
عقدنامه – دعاها و طلسمات ناموس کفتار و خرمهره عقدنامه – دعاها و طلسمات مهره مار عقدنامه – دعاها و طلسمات انواع مهره ها

 

تذکر مهم:
لطفا در صورت انتخاب روش دوم (خرید جزوه متون عقدنامه و دعاها و طلسمات افسون و فعالسازی)، حتما پس از انجام کلیه مراحل و دعاها و بنام زدن طبق آموزش های جزوه، جهت تکمیل عقد و افسون و فعال سازی و نیز انجام دعوت خاص و مشاوره روش نگهداری و استفاده، توسط ما، نام کوچک خودتان، مادرتان و پدرتان را برای ما ارسال کنید.

شفاف سازی ۱

در خصوص خواص و عملکرد سنگ ها، مهره ها، بخورات و سایر وسایل مطرح در علوم غریبه و از این دست، وبسایت حکمت کهن و مدیریت آن هیچ نظر اثباتی و نفی ندارد. (تایید یا رد نمی کنیم). صرفا در صورت باور و اعتقاد یا تجربه شخصی و علم خودتان در خصوص خواص و عملکرد این کالاها، اقدام به خرید بفرمایید. ما صرفا تهیه کالای اصل را ضمانت می کنیم.

شفاف سازی ۲

از آنجا که قدرت مطلق عالم، پروردگار بزرگ و الله عزیز می باشد و هر عمل و نتیجه صرفا با اراده و اذن خداوند یکتا صورت می پذیرد، در انجام عقد و افسون سنگ ها و مهره ها، تهیه اوفاق و حرزها و ادعیه و طلسمات و تعویذات، انواع خدمات ویژه ارائه شده در سایت و … ما صرفا بر اساس قواعد و اصول و سنت ها و روش های علم اعداد، علم اسامی، طالع بینی، علوم پنجگانه غریبه و خفیه (علوم غریبه)، دستورات و روش های اساتید بزرگ، قوانین معنوی حاکم بر عالم و کائنات، موارد مجرب و مطرح اقدام می کنیم. رعایت زمان و بخورات الزامی است و اما هرگونه اثر، نتیجه و وقوع رویداد و زمان های آنها صرفا در ید قدرت خداوند و با اذن و اراده  اوست. بر شماست به این مهم توجه فرمایید. ما تنها انجام دهنده هستیم و با توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار و اهل بیت دعاگو و طالب کمک و حاجت و فرج از آن جنابان. موکد توصیه می کنیم از شرک و باور به قدرت و اراده مخلوق و بنده خداوند خارج از اذن و اراده خداوند یکتا بپرهیزید. نظر و رای ما در مشاوره ها، صرفا بیان و بازگویی تجربیات و مجربات و نظرات و روش های اساتید برزگ و مطرح علوم غریبه، پاکان و بزرگان معنویت می باشد.

« Translate - ترجمه »
֍ هدیه حکمت کهن - برای دریافت هدیه خود کلیک کنید.دریافت هدیه