حکمت کهن
علوم باطنی ، فراروانشناسی

راهنمای دوره های آموزشـی و پاسخ پرسش های متداول

֍ دوره های آموزشی وبسایت حکمت کهن بصورت کلاسیک و زیر نظر اساتید مجرب و عامل برگزار می شوند. هر دوره آموزشی بسته به نوع دوره شامل ۱۰ تا ۵۰ جلسه درس، آمـوزش و تمرین می باشد. آموزش، علوم باطنی و ماوراء، متافیزیک، فراروانشناسی. موفقیت و توسعه فردی. هدف و پیشرفت.

جلسات درس و آمـوزش و تمرین غیر حضوری می باشند. اما طبق قوانین سایت پس از هر دوره آموزشـی نظری و عملی، شاگردان به تایید و انتخاب اساتید در دوره حضوری تمرینات، آموزش و چله نشینی شرکت خواهند کرد.

شرکت در دوره های حضوری اختیاری است. تامین امکانات و هزینه اقامت، تغذیه و ایاب و ذهاب شرکت کنندگان در دوره حضوری به مدت از ۳ تا ۴۰ روز برعهده گروه و وبسایت حکمت کهن است. برای شرکت در دوره آمـوزش و تمرینات حضوری، داشتن اشتراک عضویت معتبر در وبسایت حکمت کهن الزامی است.

جلسات آمـوزشی

در هر جلسه آموزش مباحث و مطالب نظری و تمرین های عملی و تکنیک های کاربردی توسط استاد مربوطه آموزش داده می شود. پس از یادگیری مطالب نظری و انجام کافی و موفقیت آمیز تمرینات و تکنیک های عملی جلسه بعدی برگزار می شود. فراروانشناسی، موفقیت و توسعه فردی.

شاگردان در هر جلسه آموزش و پس از آن می توانند با استاد خود در ارتباط بوده و تماس داشته باشند و از راهنمایی و مشاوره استاد مربوطه در آموزش، یادگیری و انجام صحیح و موفقیت آمیز تمرینات برخوردار می شوند. علوم باطنی و ماوراء، متافیزیک، فراروانشناسی.

پس از انتخاب دوره یا دوره های مورد نظرتان از طریق صفحه و فرم ثبت نام دوره های آموزشی، برای شرکت در دوره های آموزشی ثبت نام کنید. تخفیفات مربوط به اعضای سایت در زمان پرداخت هزینه دوره ها بطور خودکار اعمال می شوند. فراروانشناسی، موفقیت و توسعه فردی.

“درصد تخفیفات هر سطح اشتراک برای شرکت در دوره های آموزشی”
سطح اشتراک برنزی ۱۰%
سـطح اشتـراک نقره ای ۱۵%
سطح اشتراک طلایی ۲۰%
سطـح اشـتراک ویژه  ۳۰%
گردونه آموزش. علوم باطنی و ماوراء، متافیزیک، فراروانشناسی. موفقیت هر جلسه آموزش شامل مباحث نظری، تکنیکهای کاربردی و تمرینهای عملی می باشد. آموزشها بصورت کلاسیک بوده و برای هر شرکت کننده در دوره تا دستیابی به اهداف عملی دوره پیگیری مستمر خواهد بود.

֍ درباره بخش حضوری دوره آموزشی

آیا دوره های آمـوزشی حضوری هستند؟

دوره های آموزشی ابتدا بصورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می شوند. پس از اتمام دوره غیرحضوری، دوره تکمیلی حضوری برگزار می شود. “برگزاری دوره حضوری مطابق قوانین و مقررات سایت انجام می شود.”

آیا شرکت در دوره هـای حضوری اجباری است؟

خیر. شرکت در دوره های حضوری اختیاری است.

مدت دوره های حضوری چند روز است؟

مدت دوره های حضوری از ۳ تا ۴۰ روز می باشد. انتخاب مدت زمان شرکت شما در دوره های حضوری اختیاری است. می توانید بر اساس زمان و فرصتی که در اختیار دارید بین ۳ روز تا ۴۰ روز در دوره ها شرکت کنید.

نحوه برگزاری دوره های حضوری چگونه است؟

دوره های حضوری بصورت اردوی گروهی برگزار می شوند. هر گروه شامل ۵ تا ۱۰ نفر از شاگردان و استاد مربوطه است.

محتوای دوره های حضوری شامل چیست؟

دوره های حضوری شامل آموزش، تمرین، چله نشینی، ذکر و عبادت، ختومات، دعوات علوم غریبه، دوره زکات و تسخیر حروف تهجد و … می باشد که با حضور اساتید برگزار می شوند.

آیا برای دوره های حضوری باید مجددا ثبت نام کرد و شهریه پرداخت؟

خیر. دوره های حضوری بخشی از دوره آموزشی ثبت نامی شماست. هزینه های اقامت، رفت و آمد، خوراک و … در طول مدت دوره حضوری از ۳ تا ۴۰ روز به عهده گروه حکمت کهن می باشد. این دوره ها طبق مقررات و قوانین سایت برگزار می شوند.

اگر نتوانم در دوره حضوری شرکت کنم، آموزش و یا تمرینی را از دست خواهم داد؟

خیر. در دوره آنلاین و غیرحضوری شما بطور کامل آموزش های لازم را خواهید گذراند.

اگر نتوانم در دوره حضوری شرکت کنم، روش جایگزینی هست؟

بله. شما می توانید تحت نظر و ارتباط، راهنمایی، هدایت، مشاوره و پیگیری مستمر استاد مربوطه در محل و منزل حود این دوره را بگذرانید.

֍ درباره دوره های آموزشی

مطالب و محتوای دوره های آموزشی شامل چیست؟

هر یک از دوره های آموزشی شامل دروس، تمرینات و محتوای ویژه ای است. برای دیدن و مطالعه مطالب و محتوای هر دوره آموزشی به پیوند زیر مراجعه کنید.

¤ دوره های آموزشی

دوره های آموزشی به چه صورت برگزار می شوند؟

ابتدا می بایست دوره های غیرحضوری و آنلاین را گذراند. سپس طبق قوانین و مقررات سایت، بصورت اختیاری در دوره های حضوری شرکت کرد.

روش آموزش و برگزاری جلسات چگونه است؟

در هر جلسه استاد مربوطه دروس نظری و تمرین هایی ارائه خواهد کرد. شاگردان پس از یادگیری محتوای نظری و انجام موفقیت آمیز و کافی تمرین های عملی وارد جلسه بعد می شوند.

آیا می توانم با استادم در ارتباط باشم؟

بله. در هر جلسه و پس از آن، بدون محدودیت می توانید با استاد مربوطه ارتباط و تماس داشته باشید و راهنمایی و کمک در انجام تمرینات و همچنین مشاوره دریافت کنید.

استاد مربوطه در طی دوره بر آمـوزش، یادگیری، تمرینات و پیشرفت و موفقیت شما نظارت دائم و مستمر خواهد داشت.

آیا برای شرکت در دوره های آموزشی، گذراندن دوره جامع و پایه اجباری است؟

خیر. اجباری نیست.

اما توصیه می کنیم در صورتی که تصمیم دارید در زمینه علوم باطنی و ماوراء بطور حرفه ای و تخصصی وارد شده و آمـوزش ببینید، حتما این دوره را در کنار دوره های تخصصی مورد نظر بگذرانید.

دوره های آموزشی حکمت کهن مقدماتی هستند یا تخصصی؟

دوره های آموزشی ما از سطح پایه و مقدماتی تا پیشرفته و تخصصی می باشند.

« Translate - ترجمه »
֍ هدیه حکمت کهن - برای دریافت هدیه خود کلیک کنید.دریافت هدیه