ریسمان نقره ای یا طناب نقره ای و محل اتصال آنها

ریسمان نقره ای - قرینه اثیری - تخلیه روح - محل های اتصال

ریسمان یا طناب نقره ای و محل اتصال آنهاـ

ریسمان یا طناب نقره ای نقره ای

قرینه اثیری

تخلیه روح

محل های اتصال طناب نقره ای

 

رشـته نقـره‌ای عـمر

“بلی ، آفریننده خویش را به یاد آور، قبل از آنکه رشته نقره‌ای عمرت پاره شود و جام طلا بشکند، کوزه کنار چشمه خرد شود و چرخ بر سر چاه آب متلاشی گردد، بدن به خاک زمین که از آن سرشته شده برگردد و روح بسوی خداوند که آن را عطا کرده، پرواز کند.” ریسمان نقره ای، قرینه اثیری و تخلیه روح. مرگ و تجربه تجرد.

ریسمان یا طناب نقره ای ، اتصالاتی است بین کالبد فیزیکی ، تن پوش و روح آدمی. مادام که این ریسـمان ها گسـسته نشـوند، انسان مـرگ را تجربـه نخواهد کرد.

در پیوندهای عاطفی و عاشقانه و ایجاد وابستگی میان انسان ها ، این ریسمان ها نقش مهمی ایفا می کنند. ضخامت و تنیدگی شاخک های این ریسمان ها در دو فرد در روابط عاطفی ، قطع رابطه و پیوند عاطفی را بسیار سخت و دردناک می نماید.

به سبب عوامل مختلف این ریسمان ها به مرور نازکتر ، ضعیف تر و سست تر می شوند. این فرآیند در طول زمان و با گذشت زمان و یا تحت تاثیر عواملی مانند طولانی شدن دوران بیماری خاص و یا پیری و کهولت جسم ناشی از گذشت زمان و عمر صورت می گیرد.

قطع ارتباط جسم، تن پوش و روح

در موارد از بین رفتن و آسیب کالبد مادی فیزیکی، مانند تصادفات شدید رانندگی و یا خودکشی و اصولا هرگونه مرگ مفاجات، در صورت محکم و قوی بودن و عدم سستی این ریسمان ها بویژه در افراد با فیزیک بدنی سالم و جوان، قطع ارتباط جسم ، تن پوش و روح به سختی و مرور صورت می گیرد. از این رو کالبدهای باقی ، پس از مرگ کالبد فیزیکی، امکان انتقال سریع به عوالم پس از مرگ را نخواهند داشت. این روند تا قطع کامل ارتباط جسم، روح و تن پوش با قطع کامل ریسمان های نقره ای به گونه ای سخت و دردناک برقرار خواهد بود.

قرینه اثیری از طریق یک پیوند نهان بنام (طناب نقره ای) به جسم فیزیکی مرتبط است. لحظه ای که قرینه اثیری جسم قیزیکی را ترک میکند جسم فیزیکی میمیرد.

اما اگر طناب نقره ای پاره نشود، احتمال می رود که قرینه اثیری یک بار دیگر از طریق طناب نقره ای وارد قالب مادی شود.و به این ترتیب قالب مادی به زندگی ادامه دهد. کسانی که عمیقا” مراقبه می کنند میتوانند آهنگ طناب نقره ای را بشنوند. در مراقبه فرد (تجرد)  یا خارج شدن از جسم فیزیکی را تجربه می کند.

تجـربه تـجرد

هر زمان که روح جسم را ترک می کند و به قلمرو های بالاتر می رود طناب نقره ای نواخته میگردد.و آهـنگ آن شـنیده میشـود. هر چه تجربه تجرد بیشتر پیش بیاید صدای آهنگ طناب نقره ای قوی تر است. روح، جسم را ترک می کند. اما دوباره به جسم بر میگردد. به عبارتی هر یک ازاین تجربه های تجرد نوعی مرگ محسوب می شوند. تخلیه روح و ریسمان نقره ای. تجربه تجرد و کالبد اثیری. قرینه اثیری.

اساتید بزرگ معنویت به شاگردانشان آموزش می دادند که هر چند گاه یک بار به این ترتیب (بمیرند). انسان فقط با مردن است که هنر زندگی حقیقی را می آموزد.و کسی که نمرده باشد.نمی داند چگونه زندگی کند.

طناب نقره ای و طول آن محدود نیست. قرینه اثیری می تواند از جسم فیزیکی خارج شود. صدها کیلومتر یا مایل دورتر برود و دوباره به جسم فیزیکی برگردد. البته این در صورتی است.که طناب نقره ای پاره نشود. زیرا در آن صورت جسم فیزیکی میمیرد. تخلیه روح و ریسمان نقره ای. تجربه تجرد و کالبد اثیری. قرینه اثیری.

به همین دلیل تاکید می کنیم تخلیه روح را بدون تحقیق و تجربه و وجود و آموزش استاد انجام ندهید.

آرتور هیل در کتاب “انسان روح است” . حکایت مردی را نقل میکند که در نتیجه انفجار مواد منفجره به هوا پرتاب شد.و بعد به زمین افتاد. با این که بدن وی بر زمین افتاده بود.اما احساس می کرد که در هواست و از بالا به جسمش نگاه می کند.که کمی دورتر روی زمین قرار دارد.

میدید که رشته های باریک و شفاف به رنگ نقره ای او را به جسمش مرتبط می کند.و پزشکان دور جسمش جمع شده اند.و اظهار می کنند.که او مرده است. بعد دو نفر با برانکارد آمدند و متوجه شدند.که او هنوز جان دارد. مرگ و مردن و تخلیه روح، کالبد اثیری، کالبد اتریک.

او میگفت: (در واقع من از آن طناب نقره ای پایین آمدم و به همان جسم قدیمی برگشتم. در آن هنگام مانند یک خفاش کور بودم و دست راستم از شانه قطع شده بود). مرگ و مردن و تخلیه روح، کالبد اثیری، کالبد اتریک.

توجه داشته باشید، تا زمانی که قرینه اثیری بیرون از جسم فیزیکی قرار داشت.او قادر به دیدن بود. او پزشکان و کسانی که برانکارد را آورده بودند، میدید. ولی احساس درد نمیکرد. اما به محض ورود قرینه اثیری به جسم فیزیکی متوجه شده که بینایی اش را از دست داده است.و درد قطع شدن دستش را هم احساس میکند. مرگ و مردن و تخلیه روح، کالبد اثیری، کالبد اتریک.

محل اتصال ریسمانهای نقره ای

  • در محل وسط جمجمه سر یعنی محل پیچش موها
  • اول رستنگاه مو
  • محل بین دو ابرو
  • در محل گودی چانه
  • زیر قلب یا خورشیدی کوچک
  • محل جناغ سینه یا خورشیدی بزرگ
  • سمت راست سینه قرنیه خورشیدی کوچک
  • زانوها در محل کشکک
  • انتهای ساق پا در محل زرد پی اشیل
  • گودی کمر در محل پیچش موهای کمر
  • انتهای استخوان خاجی وبیضه ها
  • آرنج دستها
  • گودی پشت زانوها
  • پشت لاله های گوشها

 

ریسمان های نقره ای در محل اتصال به جسم مادی هر کدام به چندین شاخه و شاخک تقسیم میشوند.و محیط بخصوصی از بدن را پوشش میدهند. بطوریکه تمام جسم مادی تحت پوشش امواج آنها قرار دارند. یعنی تمام قسمتهای بدن پوشیده از تقسیمات امواج ریسمان های نقره ای میباشد.

اولین ریسمانهای نقره ای که در زمان مرگ از بدن جدا میشود مربوط به انتهای ساق پا است و آخرین آن نیز مربوط به چانه میباشد.

 

طناب نقره ای Silver cord 

 

تن پوشروحریسمان نقره ایطناب نقره ایقرینه اثیریمرگ
نظرات (0)
نظر دهید