پاکسازی انرژی های منفی و سیاه با روش آب نمک درمانی

آب نمک درمانی - پاکسازی نیروهای منفی - شیوه انجام آب نمک درمانی

 آب نمک درمانی

پاکسازی نیروها و انرژی های منفی

در این نوشتار به روش پاکسازی و درمان و دفع انرژی های منفی و سیاه با استفاده از روش آب نمک درمانی می پردازیم. این روش شباهت زیادی به دوش نمک دارد. این روش اگرچه شباهت هایی با دوش نمک دارد ، اما روش و مکانیزم آن با دوش نمک متفاوت است.

ارواح ، دیوها ، شیاطین ، انرژی ها و نیروهای منفی …  بر مردم اثر می گذارند و به دلیلِ انرژی ناآشکارِ سیاهی که دارند ، موجب پریشانیِ آنها می شوند. انرژی منفی می تواند مشکلاتِ گوناگونی نظیرِ افسردگی ، افکارِ پریشان یا درست عمل نکردنِ عضوی از بدن را در پی داشته باشد که در نهایت ، موجبِ مشکلاتِ بیشتری مانندِ اعتیاد ، مشکلاتِ مالی ، یا دردِ سینه می شود. یکی از موثرترین روش های پاکسازی این انرژی ها و نیروهای منفی و سیاه ، استفاده از روش آب نمک درمانی یا پاکسازی با آب نمک است.

ارواح ، انرژیِ سیاهِ خود را به افراد موردِ هدف و هجومِ خود منتقل می کنند و مقدارِ زیادی از این انرژی سیاه را در بدن شان انباشته می سازند. رها شدن از این انرژیِ سیاه ، دشوار است مگر اینکه درمان های معنوی نظیرِتمرینِ معنوی یا به صورتِ خاص ، آب نمک درمانی انجام گیرد. آب نمک درمانی راهِ حلی ساده اما قوی برای مقابله با انرژیِ ناپیدای مضرِ سیاه است و آن را از بدن بیرون می کشد. با انجامِ آن ، تمرینِ معنوی مان برای مقابله با این انرژیِ سیاه ، به هدر نمی رود. به جای آن، موجبِ رشدِ معنویِ ما می شود.

چه زمانی باید از آب نمک درمانی برای پاکسازی استفاده نماییم؟

هر کدام از ما با درجاتِ مختلفی تحتِ تاثیرِ ارواح هستیم. در نتیجه ، مقداری انرژیِ سیاه در بدن داریم. آب نمک درمانیِ روزانه ، به خروجِ این انرژیِ سیاه از بدنمان کمک می کند. آب نمک درمانی را به ویژه هنگامی باید انجام داد که نشانه های زیر را تجربه کنیم:

  • خواب آلودگی

  • کاهشِ انگیزه

  • ناتوانی در تفکر

  • افکارِ بیش از اندازه به خصوص افکارِ منفی

  • خشم یا سایرِ عواطفِ شدیدِ ناخوشایند

  • استرس

  • هرگونه بیماریِ جسمی

هنگامی که ما یکی از نشانه های بالا را تجربه می کنیم ، ما در مراحلِ ضعیفی از نظرِ جسمی ، احساسی یا معنوی هستیم. در این وضعیت ضعیف ، ارواح به ما هجوم می آورند و انرژیِ سیاهِ بیشتری به ما تزریق می کنند و علائمِ بالا حتی شدیدتر هم می شوند. وقتی که فردی که تحتِ تاثیرِ ارواح ، دیوها ، شیاطین ، انرژی های منفی و … قرار دارد ، آب نمک درمانی انجام می دهد ، می تواند اثراتِ زیر را هنگامِ دفعِ روح و انرژیِ سیاهِ آن ، دریافت کند.

هنگامی که ما در وضعیت ضعیف قرار می گیریم (به ویژه از نظرِ معنوی) ، در مقابل حملات آسیب پذیرتر می شویم که چون این مرحله که همان جایگاه و مرتبه ارواح ، دیوها ، شیاطین و انرژی های منفی است ، برای اثر کذاشتن بر ما ، نیاز به کمینه انرژی دارد. در مواردِ شدیدترِ آسیب ، برای نتایجِ بهتر ، آب نمک درمانی می تواند ۳-۲ بار در روز با فاصله  زمانیِ ۳-۲ ساعته تکرار گردد.

چه چیزهایی برای آب نمک درمانی لازم است؟

  • سطل بزرگ (تا۵۰% از سطل) با آب پرشود تا هنگام غوطه ور شدنِ پاها ، آب قوزک ها را فراگیرد.

  • سنگِ نمک ( یا نمک دریایی. مانند روش دوش نمک)

  • یک حوله

  • زیراندازی برای پاها

آب نمک درمانی چگونه انجام می شود؟

آموزش قدم به قدم

آماده سازی:

تا ۵۰% از سطل با آب پرشود تا هنگام غوطه ور شدنِ پاها ، آب قوزک ها را فراگیرد.دو قاشقِ غذاخوری پودر سنگِ نمک افزوده شود.

خالصانه و همراه با ایمان برای پاک شدن از انرژیِ سیاه به درگاهِ خداوند دعا کنید. همچنین دعایی ویژه برای نابودیِ انرژیِ سیاهِ ارواح (اجنه ، شیاطین، انرژی های منفی و غیره ) که بر شما اثر می گذارند ، بخوانید. نیایش، عاملِ مهمی است که موجبِ بهتر شدنِ اثرِ درمانی می شود.

روش درمان با آب نمک:

در حالی که پاها در آب غوطه ور است، راست بنشینید. فاصله بین پاها ۳-۲ سانتی متر باشد. این امر به خنثی شدنِ بیشینه انرژیِ منفی کمک می کند. اگر پاها با هم تماس داشته باشند، آنگاه خنثی کردنِ انرژیِ سیاه از طریقِ پاها دشوار خواهد شد.

پاها در آب نمک به مدّتِ ۱۵ – ۱۰ دقیقه باقی بمانند.

در حالی که پاها در آب است نامِ خداوند بنا بر مذهب تکرار شود.

تکمیل کار:

پس از تکمیلِ درمان خداوند را شکر گویید و دعا کنید که مرزی حفاظتی در پیرامون تان ایجاد شود.

آبِ سطل را در توالت خالی کنید و سطل را با آب تمیز آب کشی کنید.

نامِ خداوند بنا بر مذهب تان را به مدتِ ۳ – ۲ دقیقه تکرار کنید.

مکانیزمِ عملکرد چیست؟

ذکرگویی و دعا موجبِ بیرون راندن و فروپاشیِ ذراتِ انرژیِ سیاه که توسطِ ارواح در بخش های مختلفِ وجودمان ایجاد شده است، می شود.

روش پاکسازی با آب نمک ( آب همراه با سنگ نمک ) ، خود ، توانایی بیرون کشیدنِ انرژیِ سیاه را دارد.

در هنگامِ خروجِ انرژیِ سیاه، شاید نشانه هایی مانندِ خمیازه کشیدن ، باد گلوزدن ، کِرِخی پاها ، گرم شدن گوش ها و چشم ها تجربه شود. گاهی احساسِ لزج بودن در پای غوطه ور شده تجربه می شود .این نشانه  خروجِ انرژیِ سیاه است . این نشانه ، گاهی پس از آب نمک درمانی نیز مشاهده شده است. آب ، سیاه رنگ می شود یا بوی بد به خود می گیرد یا گاهی گرمتر می شود. این امر به دلیلِ برخورد با بسامدهای سیاهی است که از بدن خارج می شود.

مثالهایی در موردِ مزیتِ درمان

در بُعدِ نا آشکار چه چیزی درهنگامِ آب نمک درمانی واقعاً اتفاق می افتد؟

وقتی که فردی که تحتِ تاثیرِ ارواح (اجنه ، شیاطین ، انرژی های منفی و غیره ) قرار دارد ، آب نمک درمانی انجام می دهد ، اثراتِ زیر هنگامِ دفعِ روح و انرژیِ سیاهِ آن ، دریافت می شود.

 

دفع انرژی های منفی

 

آب نمکآب نمک درمانیپاکسازیتکنیک های کاربردیدفع انرژی های منفیدوش نمک
نظرات (16)
نظر دهید
  • بیتا

    من هم دقیقا همین تجربه بسیاررر عجیب و داشتم بین من و یه نیروی سیاه در هم مث ادامس کش میومدم میخواست منو جدا کنه و من تمام فضا ی اتاقم و میدیدم ولی نمیتونستم برگردم خیلییی ترسید بودم

  • رویا

    با سلام
    ممنون از مطلب مفیدتون. به دلیل مشکلات جسمی که برایم پیش امده به توصیه یکی از نزدیکانم قرار شد پاکسازی چاکرا و پاکسازی با نمک را انجام بدهم. دوشب پاکسازی با نمک را همانطور که نوشته بودید انجام دادم، دیشب نصف شب بود که با حال خیلی بدی از خواب پریدم و حس کردم که الان روح از بدنم خارج میشه و من میمیرم… با حال خیلی بدی از خواب پریدم و همزمان یک چیزی مانند روحم از فقسه سینه من کنده شد و از راه دماغ و دهانم به شتاب خارج شد. در ان لحظه حس می کردم که دارم جان میدهم و این چیزی که از بدنم از راه دهان و دماغ خارج شد روحم بود…بسیار ترسیده بودم. اما چند ثانیه بعد دیدم که زنده ام و نفس می کشم. گفتم تجربه شخصی خودم که خیلی چیزها را باور نمی کنم به راحتی را در اختیار افراد قرار دهم … بعد از این اتفاق همش فکر میکنم که این اتفاقی که برایم افتاد نتیجه همان پاکسازی با نمک است. البته من پاکسازی با شمع را هم دیشب انجام دادم…

    • هرمس

      سلام و درود
      تجربه جالبی هست. از اینکه آن را با ما و کاربران به اشتراک گذاشته اید بسیار سپاسگزارم.
      ۱- لزوما آنچه تجربه کرده اید خروج روح و یا کالبد اثیری نبوده است. این موضوع با توجه به پاکسازی های انجام شده توسط شما، باید مورد بررسی قرار گیرد.
      ۲- توصیه میکنم با توجه به مشکلات جسمی ای که مطرح کرده اید، زیر نظر و با حمایت استاد و طبق برنامه ریزی به پاکسازی و فعالسازی چاکراها و چشم سوم بپردازید.
      ۳- می توانید جهت مشاوره با واتساپ پشتیبانی در ارتباط باشید.
      شاد، تندرست، پیروز و در صلح درونی باشید.
      برکت و فراوانی بر شما باد.

      واتساپ پشتیبانی

  • تارا

    سلام میشہ از نمک خوراکی ھم استفادہ کرد؟ یا فقط نمک دریاس؟

    • میکائیل

      سلام و درود
      از نمک خوراکی هم در دوش نمک می توان استفاده کرد. اما برای دریافت بهترین نتیجه، استفاده از نمک دریایی اولویت و ارجحیت دارد.

  • نگین

    سلام
    کجا باید پیدا کنم اصل مطلب رو؟
    اینجا فقط پرسش و پاسخه؟

  • عسل برازنده

    سلام وقت بخیر، بهترین زمان درشبانه روز چه وقت است؟؟ من شب انجام دادم بعدش خوابیدم،صبح که بیدارشدم کل صورتم ورم کرده بود و گوشهامم کیپ بود، آیا میتونه مربوط به اب و نمک باشه؟؟؟؟ یا زمان نادرست؟؟؟

  • یسشیشسی

    اینو قبل شما دکتر گیلی تو سایتش گذاشته بود ندزدی که ؟؟

    • هرمس

      آقا یا خانم یسشیشسی
      سلام و درود
      ای کاش در بحران قرار نداشتید و دست کم می توانستید هویت خود را معرفی کنید.
      دردناک است که فردی از نام و هویت خود گریزان باشد و از آن شرمنده.!!!
      و اما…

      خیر. این مطلب ترجمه ای از یک مقاله خارجی است. اصل مقاله مربوط به گروهی از محقیقن هندی است.
      تعلق به جناب دکتر فلان یا بهمان یا حتی ما ندارد.
      ما فقط آنرا ترجمه ازاد کرده ، تصاویر مناسب تهیه کردیم و منتشر ساختیم.
      گروه حکمت کهن ضمن رعایت حقوق سایرین ، حتی در انتشار مطالب گذشته اختصاصی خود نیز با صداقت کامل و بازنگری مجدد مطالب ، صرفا به انتشار مطالب اثبات شده و قطعی می پردازد.

      محض اطلاع حضرتعالی ، گروه ما از سال ۱۳۸۳ در قالب چندین وبلاگ فعالیت خود را آغاز کرد. پس از چندی صدها متخصص و استاد !!! پیدا شدند که همگی مطالب و مقالات و ترجمه های گروه حکمت کهن را کپی و بنام خود منتشر کردند. و حتی فروختند و برخی کاسبی های بزرگی در قالب مارکتینگ راه اندازی کرده و به درآمدهای فراوانی دست یافتند. اصل همه مطالب و مقالات و آرشیو کامل مطالب وبلاگ های مذکور نزد ماست.
      از سال ۱۳۹۷ در قالب وبسایت حکمت کهن همان مطالب و مقالات و فایل های قدیمی گروه را مجددا بازبینی کرده و شروع به انتشار مجدد کردیم و مابقی که حدود ۴ ترابایت فایل و مطلب و مقاله می باشد ، به مرور و پس از بازبینی در سایت قرار خواهد گرفت.
      اکثر مقالات و مطالب و فایل های در زمینه علوم باطنی و ماوراء که امروزه توسط هزاران سایت و وبلاگ و کانال تلگرام و برگه اینستاگرام و … توسط صدها نفر بعنوان استاد و دکتر و … منتشر شده و از آن کسب درآمد می کنند از چندین سایت و وبلاگ پیشگام در خصوص این علوم سرقت شده و به نام خود منتشر کرده اند.
      از سال ۱۳۸۳ و پس از آن وبلاگ ها و وبسایت های زیر بعنوان پیشگامان این عرصه فعالیت داشته اند که اغلب مطالب وبلاگ ها ، وبسایت ها و کانال های تلگرام کپی مطالب و مقالات و فایل های ایشان می باشد:
      – وبلاگ دکتر مطلب برازنده.
      – وبسایت راه میانبر.
      – وبسایت ۷۸۶.ir درویش.
      – وبسایت و تالار گفتگوی ارواح.
      – وبلاگ رایت ساحر.
      – وبلاگ های گروه حکمت کهن.( ۴ وبلاگ طی سال های ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۳).
      – وبلاگ جادوگر.
      – وبسایت راه ریکی.
      – وبسایت دکتر سالم جعفری.
      – وبسایت گنج رایگان.
      – وبلاگ اشو.

      از سال های ۱۳۸۳ به بعد فقط وبلاگ ها و وبسایت های فوق بعنوان پیشگامان این عرصه فعالیت داشته اند که از سال ۱۳۹۴ به بعد هزاران سایت و وبلاگ و کانال و … جدید تحت عناوین صدها استاد به کپی مطالب و مقالات و فایل های اینان و انتشار به نام خود پرداختند و دوره های آموزشی و … برگزار کردند و این عرصه را به بازاری تجاری بزرگ بدل کردند.

      در این خصوص مقاله و مطالب کاملی با تاریخچه و اطلاعات دقیق تر و کامل تری بزودی در وبسایت حکمت کهن منتشر خواهد شد.

  • شهاب محجوب

    سلام و متشکرم. بعد از اتمام کار، آیا باید پا را بشوریم یا همانطور با حوله خشک کنیم؟

    • هرمس

      سلام و درود
      بله. پاها را بشویید.
      خشک کنید.
      توصیه میکنیم ۲ مورد پاکسازی های محیطی و دوش نمک را نیز انجام دهید.
      جزوه آموزشی در بخش انتشارات — دانلود کتاب ها و جزوه های اختصاصی موجود است. می توانید دانلود کرده و مطالعه بفرمایید.

      کتاب ها و جزوه های الکترونیک

  • هانا

    سلام منظور از راست نشستن در حالى که پاها داخل سطل است چیه؟

    • هرمس

      سلام و درود
      منظور نشسته با کمر و پشت راست و صاف و قائم است.

      (روی صندلی بنشینید. کمر و پشت راست و قائم باشد. بدون خمیدگی. پاها را در سطل آب نمک قرار دهید.)

  • سهیلا دیوسالار

    خیلی جالب بود.
    من استفاده کردم و انجام دادم.
    واقعا تاثیرش رو احساس کردم.
    ممنونم.
    موفق باشید.

  • شایان موحدی راد

    استاد عزیز و گرامی
    چند سال قبل در یکی از وبلاگ هایتان طرز تهیه یک ماده را آموزش داده بودید که به صورت اسپری استفاده می شد.
    برای پاکسازی محیط و از بیم بردن کلیه انرژی های سیاه و منفی در سطح هاله و چاکراها و هر هفت کالبد و هم محیط زندگی.
    من استفاده کرده بودم بسیار مفید و موثر بود.
    ممکن هست اون روش و طرز تهیه اون ماده را مجددا آموزش بدهید؟
    خیلی ممنونم

  • ماریا اسفندیاری

    سلام به شما
    مطلب مفیدی است.
    آیا این همان دوش نمک است؟
    قبلا در کانال تلگرامتون روشی به نام دوش نمک هم آموزش دادیه بودید.
    کدام یکی بهتر است؟