آمتیست یا کوارتز بنفش. سنگ های شفابخش و جادویی

سنگ ها و سنگ درمانی - آمتیست - سنگ رشد و محافظت معنوی - تاثیرات آمتیست - روش نگهداری

سنگ ها و سنگ درمانی

سنگ های شفابخش و جادویی

آمتیست یا کوارتـز بنفش

خواص و تاثیـرات بر جـسـم و روان
روش نگهـداری و اسـتفاده
Amethyst

 

آمیتیست یا کـوارتـز بنـفـش

آمـتیست یا کوارتز بنفش در گـروه کوارتـزهـا زیباترین و پر طرفدارترین نـوع به شمار می‌آید. ایـن نــام از یـونان باسـتان گرفـته شـده است. یـونانیان بـاستان از آمتیسـت اسـتفاده می کردنـد و ظروف آشـامیدنی تزئیـن شده بـا آن را بــا این اعـتقاد کـه از مسـمومیت جلوگیـری می کـند، می ساختنـد. آمتیست. تبادل انرژی. سنگ های شفابخش.

آمیتیـست شناختـه شـده تـرین و با ارزش تریـن شـکل کوارتـز است. رنگ آمتیست طبیعی در اثر ناخالصی های ترکیب آهن یا منگنز در این ماده معدنی ایجاد می شود و می تواند از یک رنگ صورتی کم رنگ تا بنفش تیره و تقریبا مات باشد. آمتیست به عنوان یک کریستال ، تسکین دهنده استرس و ایجاد آرامش خاطر است.

Amethyst

این سنگ یک ضد استرس طبیعی است که همچنین باعث تقویت نیروی درونی ، معنویت و شهود می شود. ضمن اینکه بدن یا خانه شما را از انرژی منفی پاکسازی می کند، انرژی مثبت را نیز جذب می کند. بیداری معنوی و صلح را تشویق می کند. مراقبه با آن باعث آرامش ، تعادل و پاکسازی هاله می شود.

  • بینش معنوی.
  • قدرت قضاوت درست و منطقی را تقویت می کند. سنگ های شفابخش.
  • صداقت را تحریک می کند.
  • به سکوت ذهن و آرامش کمک می کند.
  • به مدیتیشن برای یافتن آرامش عمیق درونی کمک می کند.
  • اندوه فراق و از دست دادن را می کاهد. تبادل انرژی.
  • به خواب ، رویا ، الهام و شهود کمک می کند.
  • به تعادل چاکرای چشم سوم (آجنا) کمک می کند.

سنگ شفابخش رشد و محافظت معنوی

آمتیست می تواند نادی ها و کانال های انرژی را پاکسازی و متعادل کرده و صیقل دهد. آمتیست یک کریستال بسیار معنوی و محافظ کننده است. اعتقاد بر این است که آمتیست شهود را تقویت می کند ، از خلاقیت الهام می گیرد و صلح و ثبات را تشویق می کند. به تحریک چاکرای تاج کمک می کند و افکار شما را آرام می کند و  یک سنگ قیمتی شگفت انگیز برای مراقبه است. تبادل انرژی. سنگ های شفابخش. کریستال کوارتز بنفش.

یکی از مهمترین خواص آمتیست توانایی جذب انرژی مثبت است، در حالی که بدن شما را از انرژی منفی به طور همزمان پاکسازی می کند، که این شامل احساس استرس ، ترس و سایر احساسات منفی است.

وقتی گرفتار نگرانی و اضطراب می شوید باید از آن استفاده شود. بهترین چیز استفاده از گردنبند یا انگشتر آمتیست است. انرژی داخلی آن به یافتن آرامش درونی، هماهنگی درونی و حفظ سلامتی کمک می کند.

سـنگ بیـوه

برخی از زنان بیوه به نشانه عشق ابدی به همسر متوفی ، آمتیست می پوشیدند. بنابراین سنگ آمتیست نمادی از عشق وفادار و فداکارانه است ، که گاهی اوقات “سنگ بیوه” نیز نامیده می شود.

این سنـگ بـه رنگهـای ارغـوانی، آبـی مایـل به مشـکی و بیشتر به رنگ بنـفش با رگـه های مشکـی و آبــی دیـده می‌شود که در اثر حرارت به رنگ‌های زرد، آبی، قهوه‌ای و سبز پیدا می‌شود.

آمتیست در اکثر کشورها پیدا می‌شود ، اما مرغوب‌ترین آن‌ها در کشورهای ماداگاسکار، برزیل، اروگوئه و اورال یافت می‌شود. سنگ های شفابخش.

استـفاده از ایـن سـنگ بـاد مـعده را از بـین بـرده و حـس ذائـقه را در آدمـی زیـاد مـیسازد. اعتقاد حکما بر این است برای ترک عادت ناپسند، بسیار مفید بوده و استفاده از آن کمک بزرگی است برای ترک عادت ناپسند است، وجه تمسیه نام آن هم صرفاً به همین دلیل می باشد که معنی آن ترک شرابخواری می باشد. بهترین نوع آن رنگ ارغوانی و بنفش آن می باشد. بنابراین هر کس می خواهد عادت یا عادات ناپسند خود را به دست فراموشی بسپارد این جواهر یار و همدم خوبی می تواند برای او باشد. کسانی که کارشان در ارتباط با فلزات است استفاده از این سنگ در کارشان برکت به همراه خواهد داشت. تبادل انرژی.

آمتیست متعلق به چاکرای تاج و چشم سوم است. این سنگ تحت تاثیر سیاره مشتری است و امواج ناقص آن را از بین می‌برد. آمتیست طبعی سرد و تر دارد و برای خشک مزاجان بسیار مناسب است. سرعت ارتعاشی آمتیست موجب بیداری روحی فرد می شود ، یا  پاسخ گویی فرد را در مقابل ادراکات افزایش می دهند. سنگ کوارتز بنفش و چاکرای تاج با چشم سوم.
سنـگ شفابخـش رشد و محافظت مـعنوی
تاثیرات آمیتیست بر جسم
  • درمان کننده سردردهای میگرنی، مسمومیت‌های غذایی، سرگیجه ، بیماریهای چشم وکم‌خونی.
  • تقویت کننده سوخت و ساز سلول‌ها و چشم.
  • مفید برای صرع، ترشح هورمون‌ها، ناهماهنگی‌های بدن و دیابت. کوارتز بنفش.
تاثیرات آمیتیست بر روان

بـرای اسـترس و اضـطراب ، تقویـت اراده ، از بیـن بـردن عـادات ناپسـند و تـمرکـز حـواس اسـتفاده مـی شود و نـوعی محافـظ بـه شـمار می آیـد. حـامی مناسـبی در مسیرهـای معنـوی بوده و افزاینـده شـادی و شجاعـت  است و به برقـراری ارتبـاط دوسـتانه و صـمیمی کمـک می کنـد و برای تفـکر منطـقی نیـز مفـید است.

کاربردهای آمیتیست

۱- بی‌خوابی و کابوس‌های شبانه: پس از پاکسازی و فعال‌سازی آمتیست را هنگام خواب زیر بالشت خود قرار دهید. تبادل انرژی.

۲- برای تمرکز حواس: هنگام نیاز آن را در گردن کرده و یا در دستان خود نگاه دارید و یا در جلوی دید قرار دهید.

۳- از بین رفتن امواج منفی: باید تکه‌ای از سنگ آمتیست را پس از پاکسازی و فعال‌سازی در گوشه‌ای از اتاق در معرض دید قرار دهید. سنگ های شفابخش.

۴- بهبود مسمومیت یا استفاده بیشتر از این سنگ: آمتیست را درون آب نمک رقیق قرار داده و پس از ۱۰ دقیقه آن را ۱۰ الی ۲۰ دقیقه در نور خورشید قرار دهید سپس آمتیست را درون لیوان آب انداخته و پس از ۱۰ دقیقه این آب پُرانرژی را بنوشید.

۵- برای بیماری‌های خونی و ناراحتی‌های لوزالمعده: آمتیست را ۱۰ دقیقه درون آب نمک قرار داده و سپس بگذارید یک شب تا صبح درون نیم لیتر آب قرار گیرد و صبح ناشتا آن را بنوشید و تا ۱۵ دقیقه چیز دیگری نخورید.

۶- سردردهای میگرنی: در دست نگه داشتن آن هنگام سردرد آرام کننده آنی میگرن است و اگر روی گلو آویز شود درمان آن است.

۷- کم خونی و تنظیم ترشح هورمون‌ها: روزی ۲۰دقیقه تا نیم ساعت درون دهان نگاه داشته شود.

۸- ضد ریزش مو و جلوگیری از طاسی سر و ایجاد تعادل در جسم و روان: دستبند طبیعی آن را در دست چپ نگه داشته و یا روی گردن آویز شود.

۹- از بین بردن خشم، اضطراب، ایجاد محبت و عشق و صمیمیت با افراد و افزایش حس عرفانی: سنگ آمیتیست را روی قلب آویز کرده طوری که با بدن در تماس باشد و مرتب آن را پاکسازی کنید.

۱۰- تقویت معده، جلوگیری از سنگینی و مسمومیت غذایی و سرگیجه: استفاده از آمیتیست به هر نحوی این خواص را دارد به شرطی که در تماس با پوست باشد.

۱۱- از بین بردن عادات ناپسند: استفاده از انگشتری یا دستبند آن که در تماس با بدن بوده و مرتب در دید باشد و هفته‌ای یک بار پاکسازی شود.

۱۲- ایجاد تمرکز حواس: هنگام مطالعه آن را در دید خود قرار داده و در حالت عادی آویزگردن کنید.

۱۳- ترک اعتیاد، کم کردن وسوسه و آرام نمودن فرد از لحاظ روانی: یک هفته قبل از ترک برای ایجاد اراده در فرد می‌بایست از آمیتیست یا کوآرتز دودی به هر نحوی که می‌توانید استفاده کنید و سعی در تماس سنگ با بدن بیمار کنید. سنگ و کریستال کوارتز بنفش.

از شروع ترک تا دو روز بعد گردنبندی شامل آمیتیست‌های اصل به مقدار زیاد گردن فرد کرده یا در اطراف او قرار دهید و همزمان برای نتیجه بهتر می‌توانید از کوآرتز نیز استفاده کنید و روز دوم به بعد آرام آرام مقدار سنگ‌ها را کم کرده اما همچنان آمیتیست در تماس با بدن باشد واین کار را تا ۴۰ روز یا دو ماه ادامه دهید و برای تسکین درد می‌توانید از کوآرتز بی رنگ یا چشم ببری برای ماساژ روی پا یا محل درد استفاده کنید.

۱۴- رفع بی خوابی و بدخوابی و کابوس‌های شبانه: سنگ را پس از پاکسازی زیر بالشت قرار دهید.

۱۵- آرام کردن فضای خانه: تکه‌ای سنگ آمیتیست طبیعی را در فضای اتاق قرار داده و جایی گذاشته در دید باشد.

۱۶- برای کسانی که رژیم دارند، خواص جادویی سنگ آمتیست برای کنار آمدن با گرسنگی کمک می کند.

۱۷- این سنگ به زنان نابارور کمک می کند تا لذت مادر شدن را بدست آورند و مردان نیز می توانند روابط خود را با همسرانشان اصلاح کنند. با کوارتز بنفش.

۱۸- آبی که این گوهر شب را در آن گذرانده است برای درمان بیماری های زیر مناسب است:

  • سرماخوردگی
  • درمان کبد و کلیه
روش شارژ کردن خود با کریستال آمتیست.
تبادل انرژی
روش نگهداری

آمتیسـت را در مـاه یک الـی سه بـار بـه مـدت ۲۰ دقیقـه تا دو سـاعت در آب نمـک یا آب جـاری گذاشتـه و بگـذارید یک ساعـت در نـور آفتـاب بماند.

تذکـر مهم
اطلاعـات ارائـه شـده در ایـن مقالـه ماهـیتی کاملاً متافیـزیکی دارنـد و به هـیچ وجـه نسخه پزشـکی نیستـند. سنگ آمیتیست یک درمان مستقل نیست، بلکه بخشی از یک رویکرد جامع درمانی است.

 

کانال آپارات حکمت کهن

 

 

 

آمتیستآمیتیستانرژی سنگ هاخواص سنگ هاسنگ درمانیسنگ هاسنگ های جادوییسنگ های شفابخشکریستال هاکوارتز بنفش
نظرات (0)
نظر دهید