فنگ شویی – قسمت چهارم، باگوا، نقشه انرژی باستانی

فنگ شویی - باگوا، نقشه انرژی باستانی - چیدمان و فضا - جریان انرژی چی

فنگ شویی

قسمت چهارم

آیینه و لوح باگوا

نقشه انرژی باستانی

جریان انرژی چی
تعادل عـناصر طبیـعت در فضـا و محـیط
استفاده از نـقشه باگـوا
Bagua

 

آسـمان و انـرژی‌های غـیر زمینـی

در طول تاریخ، انسان با زندگی در روی زمین، همواره نگاهی هم به آسمان و انرژی‌های غیر زمینی داشته.و سعی کرده است.با استفاده از این انرژی‌ها زندگی بهتری را برای خود ایجاد کند. نقشه انرژی باستانی. باگوا و انرژی چی و عناصر طبیعی در فنگ شویی.

بنابراین در طول هزاران سال، پژوهشگران همیشه بدنبال تهیه نقشه‌ها و راههایی بودند.تا چگونگی تاثیرات این انرژی‌ های غیرزمینی و نحوه حرکت آنها را کشف کنند.

می‌توان گفت با پیشرفت علم، این نقشه‌ها کامل شده.و دانشمندان به شناخت دقیق‌تری از جهان زمینی و آسمانی دست یافته.و به کشفیات غیرقابل انکاری دست یافته‌اند.

علم فنگ شـویـی

فنگ شویی علمی است که از ابتدا تا انتها سعی دارد با ارائه مطالب و راهکارهای مختلف، انسان را با محل و مکان زندگی یا کار خود هماهنگ نموده.، با طرح چیدمانی خاص برای اشیاء موجود در مکان، روند انرژی را در آن فضا بهبود بخشیده.، حس هماهنگی بین فرد و مکان و در نهایت زندگی وی را خلق نماید. و با بررسی های متعدد درونی و بیرونی مکان و ایجاد تعادل در مکان از جهات مختلف به ترویج سلامتی، شادی و سعادت و خلق زندگی سالم و موفقیت آمیز می پردازد.

این علم امروزه در بسیاری از کشورهای جهان از اهمیت بالایی برخوردار بوده.، یکی از معیارهای مهم افراد جهت انتخاب محل زندگی یا کار و یا نحوه چیدمان وسائل موجود در مکان است. نقشه انرژی.

متـعادل کـردن عناصـر طبیعت در فـضا و محیـط

یکی از اصول اساسی فنگ شویی، هنر متعادل کردن عناصر طبیعت در فضا و محیط شما.با هدف افزایش جریان ارتعاشی محیط یا انرژی “چی” است. هنگامی که این جریان متعادل است. انرژی موجود در فضا با افزایش احساس تعادل، تمرکز و آرامش از کسانی که در آن زندگی می کنند حمایت می کند.

فنگ شویی بر سه اصل اصلی تمرکز دارد:
  • ایجاد تعادل انرژی یین و یانگ.
  • ترکیب هر پنج عنصر در فضا و محیط.
  • استفاده از نقشه باگـوا برای قرار دادن صحیح عناصر در فضا.

 آیینه و لوح باگوا یکی از مهمترین و موثرترین ابزار در علم فنگ شویی به شمار میرود.

در بررسی های فنگ شویی در مورد فضای درونی و بیرونی مکان.، برخی از قسمتها مساعد و مثبت و برخی دیگر نامساعد و منفی می باشند. نقشه انرژی

در این علم برای رفع وضعیت منفی و بهبود و ایجاد تعادل در آن قسمتها از ابزار و وسایلی استفاده می شود که آیینه باگوا در فنگ شویی از مهمترین آن ابزار به شمار می رود. این لوح به شکل هشت ضلعی بوده و منقش به نماد یین و یانگ در وسط و هشت سه خطه در اطراف است که مبنای تاثیرات لوح از این سه خطه ها ( تری گرام های ئی چینگ ) و هماهنگی آنها با جهات جغرافیایی است. این لوح به رنگ قرمز یا زرد و ندرتاً رنگهای دیگر است. رنگ قرمز نماد خوشبختی و زنگ زرد نماد قدرت و پایداری است.

طرح مذکور بر روی آینه ای قرار داده شده است زیرا آینه خود از ابزار مهم در فنگ شویی بوده و وظیفه جهت دهی به انرژی فضا و بهبود انرژی مثبت و دفع انرژی منفی را بر عهده دارد.

 این لوح معمولاً در بالای در ورودی محل زندگی یا کار نصب می شود . همچنین در قسمتهایی که از نظر فنگشویی نامساعد و منفی هستند، نصب میشود. امروزه با استفاده از یک چراغ کوچک لوح را در شب روشن کرده تا تاثیرات آن افزایش یابد.

لـوح باگـوا – آیینه باگــوا
Bagua

 

باگوا (Bagua) که یکی از ابزارهای اصلی فنگ شویی است، توسط یکی از اساتید فنگ شویی همراه با لو پان (قطب نمای فنگشویی) برای تجزیه و تحلیل انرژی فنگ شویی هر فضای معین و سپس هماهنگ کردن مکان مورد استفاده قرار می گیرد.

عناصر موجود در آن ترجمه شده از واژه چینی، Bagua   به معنای به معنای “۸ ناحیه” است. Ba به معنای هشت (۸) و Gua به معنای سه خط است. بطور دقیق به معنای ۸ ناحیه اطراف فضای مرکز است.

هر مرکز یا گوشه، حوزه متفاوتی از زندگی را نشان می دهد که در آن انرژی در سراسر فضا توزیع می شود. هر ناحیه از فضا مربوط به یک عنصر است. هدف استفاده از این نقشه این است که بفهمید کدام اتاق‌ها با هر منطقه همسو هستند و این به شما کمک می‌کند بدانید در کدام اتاق‌ها عناصری خاص را افزایش و کدام عناصر را کاهش دهید.

نقشه هشت ضلعی باگــوا

باگوا یک نقشه هشت ضلعی است که نشان دهنده رابطه بین مناطق مختلف در یک فضا با جنبه های مختلف زندگی مانند رفاه، شهرت، روابط و عشق، خانواده، سلامت، خلاقیت و فرزندان، مهارت ها و دانش و … است. باگوا یا نقشه انرژی و انرژی چی در فنگ شویی چیـنی.

«باگوا» نقشه انرژی باستانی و شرقی است که از طریق سمبل‌ها و نشانه‌های مختلفی سعی دارد چگونگی حرکت انرژی را در خانه نشان داده و رابطه شما با خانه و محل زندگی‌تان را بهبود بخشد.

نقشـه هشت ضـلعی بـاگــوا
Bagua

 

خانه‌های شما لایه‌ای از وجود و یا بعبارتی بازتاب چگونگی زندگی شما درگذشته می‌باشد. که نشان می‌دهد در بخش‌های مختلف زندگی شما چه اتفاقاتی افتاده و یا در آینده بر شما چه خواهد گذشت، بهم‌ریختگی در قسمت‌های مختلف خانه، هر کدام معنی و مفهوم خاصی از بحران در زندگی شماست.

شما ابتدا با استفاده از اصول فنگ‌شویی خواهید فهمید که از زندگی چه می‌خواهید، بدنبال چه چیزی بوده‌اید و سپس با تغییر چینش وسایل خانه‌تان به سوی زندگی بهتر حرکت خواهید کرد.

آب – زندگی

نخستین خانه «باگوا» آب است. این خانه نه تنها نشانه وضعیت کنونی زندگی شما، بلکه همچون سفر با قایق بر روی آب، نشان دهنده چگونگی گذران زندگی‌تان می‌باشد. بسیاری از مردم همیشه از خودشان می‌پرسند «چرا من در این دنیا زندگی می‌کنم؟ همه این تلاش‌ها برای زندگی بخاطر چیست؟» اگر زندگی و یا شغل‌تان دلخواه شما نیست و زندگی رضایت‌بخشی ندارید، به این قسمت خانه‌تان نگاه دقیق بیاندازید. نقشه انرژی ها.

این قسمت شمال درب راهرو و فضای مجاور آن است. اگر خانه شما عملاً چنین جایی را ندارد، شما کسی هستید که در پیدا کردن مسیر زندگی و شغل‌تان مشکل دارید، برای از بین بردن فضای منفی در این قسمت خانه به انرژی فوق‌العاده نیاز دارید که می‌تواند جهت پیدا کردن آنچه که در زندگی بدنبال آن هستید و دلخواه شماست کمک‌تان کند و زندگی شما را روشنی بخشد. درب ورودی باید راحت باشد، وجود موانع در آن جلوی پیشرفت زندگی را می‌گیرد.

همراه با جهت شمال، فصل زمستان و زمان نیمه‌شب، آب با رنگ‌های آبی و سیاه و هر گونه تصویر دیگری زنده می‌شود.

با نشان دادن آب به وسیله آکواریوم و یا با قرار دادن وسیله‌ای که آب در آن جریان پیدا کند، انرژی را تقویت کنید. از آب آرام که موجب رکود می‌شود پرهیز کنید.

تصاویری را با دقت انتخاب کرده و در جلو درب ورودی خانه‌تان قرار دهید تصاویری که نشان دهد می‌خواهید چه کار کنید و اگر هنوز موفق به انتخاب تصویری نشده‌اید، دنبال تصاویری بگردید که جاده یا مسیر یا نقشه‌ای تاریخی را ترسیم کند، نشانه‌هایی که به شما کمک کنند تا راه خود را بیابید. عناصر طبیعی و نقشه انرژی چی.

فنگـشویی
نقـشه انـرژی باسـتانی
Feng Shui Map
زمین – روابط

دومین خانه زمین است و مربوط به خصوصیات مثبت اخلاقی و گشاده‌رویی می‌باشد که با اشیاء نرم و شکل‌های کوتاه مورد تقویت قرار می‌گیرد. وضعیت انرژی در این بخش به صورت روابط اجتماعی و خصوصی ما در دنیای واقعی نشان داده می‌شود و اغلب روابط زناشویی را شامل می‌شود. ممکن است یک زن نتواند در خانه‌ای زندگی کند که این بخش را ندارد، همچنین زوجی که در آن جا زندگی می‌کنند ممکن است مشکلاتی داشته باشند و به همین دلیل اگر یک فرد مجرد ساکن همچنین خانه‌ای باشد همواره مجرد می‌ماند.

برای حفظ هماهنگی بیشتر در روابط خانوادگی و اجتماعی، باید مطمئن شوید که هیچ‌وقت نقطه روابط در خانه شما دارای فضای منفی نیست و تا حد امکان بدون مانع می‌باشد، بحرانی‌ترین قسمت، اتاق خواب است که شما به خود و همسرتان نزدیک‌تر هستید.

در این‌جا جهت جنوب غربی، اواخر فصل تابستان و هنگام اواخر بعدازظهر است.

با استفاده، از یک آیینه، ظروف سرامیک، کوسن‌های نرم، نور شمع، رنگ‌های زرد و قهوه‌ای و کمی قرمز برای هیجان به فضای منفی دامن بزنید.

این گوشه را پاکیزه و راحت نگه دارید. گل‌ها، گیاهان، آب و طبیعت را به این محیط بیاورید ولی سعی کنید نشانه‌های زمخت مانند کاکتوس در آن‌ها نباشد.

به جای تصاویری که تنهایی را نشان می‌دهند از تصاویری که زوج‌هایی شادرانشان می‌دهندمانند یک جفت قو یا گل، و یا از تصاویر رابطه و یکی شدن استفاده کنید.

تندر – پیران

سومین خانه «باگوا»، وضعیت همراهان سالخورده خانواده، یعنی پیران هستند. که در واقع گذشته ما را نشان می‌دهند. رسیدگی به آن‌ها بهترین راه مناسب برای بالا بردن حس حق‌شناسی در خانواده است. این بخشی است که بر توانایی ما در شروع کردن هر طرح جدید تاثیر می‌گذارد. زنده بودن، جنبش و آغازی جدید را نشان می‌دهد. زمانی که شما اختلافات خانوادگی حل نشده دارید، سبب می‌شوند تا حدی از رسیدن به خواسته‌های جدایی‌طلبانه‌تان باز بمانید، بنابراین اگر می‌خواهید بهبودی مناسبی حاصل شود لازم است در این قسمت کار کنید. در این قسمت رشد و گسترش خانواده دیده می‌شود ولی اگر این بخش وجود نداشته باشد، ساکنین خانه انرژی و استقامت ندارند و ممکن است مشکلات خانوادگی داشته باشند.

جهت شرق، فصل بهار و زمان هنگام طول خورشید است.

اگر این ناحیه در خانه شما وجود ندارد، برای ایجاد فضا، آیینه‌ای به دیوار داخلی آویزان کنید و مقداری گیاه بگذارید. آثار هنری که ویژگی حرکتی عمودی دارند یا تصاویر جنگلی و یا اشیاء بلند مانند ستون‌ها و اثاثیه بلند، نشانه‌های خوبی هستند و در بالا بردن شجاعت و هماهنگی خانوادگی کمک می‌کنند.

نمایش عکس‌های شاد خانوادگی، والدین و اجداد، همراه با یادگاری‌های ارزشمندی که از آن‌ها جا مانده است در ایجاد حس ایده‌آل‌جویی مفید است.

اقدام به پاکسازی نمایید: نگهداری اشیاء بی‌مصرف قدیمی می‌تواند نشانه ناتوانی یا بی‌میلی در حرکت به پیش باشد.
باد – منفعت

باد، خوش‌اقبالی را نشان می‌دهد. تصویر درختی که در باد خم شده نشانه رشد، بلوغ، نظرات مثبت و خوش‌اقبالی‌هایی هستند که همچون دانه‌هایی همراه باد به سوی شما می‌آیند. اگرچه اکثر مردم در دنیا انرژی را در این خانه فقط به صورت پول می‌شناسند، اما ما توضیح می‌دهیم که این خانه «محل ثروت و منفعت» می‌باشد، بسیاری از منافع واقعی زندگی، در واقع بیشتر به صورت جریان منفعت می‌باشد نه پول: فرصت‌ها، دعوت‌ها، فرزندان خوب و دوستان.

وقتی خانه شما این قسمت را نداشته باشد، موارد بداقبالی یا حادثه برای شما افزایش می‌یابد. اگر در این بخش از خانه برنامه‌های جدیدی طرح شود، خانواده شکوفا شده و در هر کاری که افراد خانواده انرژی خود را صرف آن کنند، موفق خواهند شد.

جهت همراه باد شمال غربی و فصل اواخر بهار است.

یک تکه بلور تراشیده شده کوچک و آویزان شده در پنجره، قطعاً انرژی خوش اقبالی را در این بخش تقویت خواهد کرد. اشیاء متحرک، پنکه و مجسمه‌های لرزان همه سبب تحرک انرژی باد و در نتیجه تقویت این بخش می‌شوند.

وسایلی را انتخاب کنید که همگی دارای خصوصیت دریافت انرژی، داشته باشند: گیاهان و رنگ‌های سبز و آبی. یا گیاهی که از آب تغذیه می‌کند، داشتن فواره یا آکواریوم در خانه نیز ایده‌آل می‌باشد. انرژی چی Chi.

اگر در این بخش، انرژی منفی در باغ شما قرار دارد با ایجاد روشنایی، تشت آب پرنده و گلکاری زیبا انرژی مثبت ایجاد و حتی فضای بیرون را فعال می‌کند.

تای چی – تندرستی

خانه پنج درمرکز باگوا، متحدکننده تمام نیروهاست. محل تلاقی تمام انرژی‌هاست. بنابراین «تای‌چی» مکانی مهم در پایداری و توازن در خانه است. اتفاقاتی که در این مکان رخ می‌دهد بر پایداری زندگی، خانواده، تندرستی، روابط و تمام طرح‌های شما تاثیر می‌گذارد، زیرا این خانه جنبه‌هایی از تمام قسمت‌ها را دارد.

در فرهنگ‌های باستانی اغلب محوطه‌ی بازی را در مرکز خانه می‌گذاشتند و به راستی اگر خانه شما این قسمت را نداشته باشد، زیانبار است. تمیز نگه داشتن مرکز خانه به جریان آزاد انرژی کمک می‌کند. مرکز هر اتاق را خالی کنید، به ویژه اتاق نشیمن که محل مهم تجمع افراد خانواده بوده و توجه تازه واردین را نیز به خود جلب می‌کند.

با این که «تای چی» جهت‌گیری محدود ندارد، قویاً با انرژی زمین درقسمت ۲ «زمین» و ۸ «کوه» هماهنگ است.

تنها در صورتی زندگی واقعی و بهروزی حاصل می‌شود که همه چیز متوازن باشند و این مکان برای تندرستی شما مهمتر است. تمیز و مرتب نگه داشتن آن حیاتی است.

فضا را با سرامیک و هر چیز ظریف و پذیرنده و یا ظروف خالی هماهنگ کنید تا پیوند با زمین تقویت شود. این به شما یادآوری می‌کند که متمرکز و متصل به زمین باشید و در نتیجه زندگی شما را تقویت می‌کند.

بهشت – دوستان همراه

بهشت نشانه نیروی خلاق جهان و منبع همه تلاش‌هاست و با الگوی پدر، برتری، قوًت و رهبری همراه است و بر توانایی شما در تکمیل طرح‌ها و ایجاد منابع جدید تاثیر می‌گذارد. این خانه همچنین به نام «دوستان همراه» معروف است. نشانه تمام وسایل مرئی و نامرئی شما برای کمک، همچنین روح بشر دوستی و تمایل شما در وقف کردن خود برای دیگران می‌باشد.

فضای منفی در این قسمت شاید به این معنی باشد که شما حمایت دوستان را نداشته و با مسئول یا مافوق در محل کار مشکل داشته باشید و یا مردان در خانه احساس تزلزل می‌کنند. برنامه‌ریزی دقیق برای این قسمت از خانه منجر به معاشرتی شدن خانواده می‌شود، ولی زنان خانه ممکن است از این موضوع کمتر احساس راحتی کنند. انرژی چی و آیینه باگوا در فنگ شویی چینـی.

با جهت شمال غربی، مرحله اواخر پاییز، و رنگ‌های سفید و نقره‌ای همراه است. بهشت می‌تواند با جواهرات، سنگ‌های قیمتی، بلور، نشانه‌های برتری، افسانه‌ها و اسطوره‌ها نشان داده شود.

با شکل‌های منحنی و کاسه، به ویژه از جنس فلز این گوشه را تقویت کنید.

اگر دنبال زندگی فعال و اجتماعی هستید از بین بردن فضاهای منفی در این مکان، امکان ایده‌آلی برای شما جهت افزودن آدرس‌های جدید و یا شماره‌تلفن‌های تازه به دفترچه آدرس و تلفن شماست و اگر نیاز به کمک دارید، افزودن تصاویر فرشتگان مفید خواهد بود. آیینه باگوا، انرژی چی و نقشه انرژی باسـتانـی.

اگر گاراژ بخشی از خانه شما را اشغال کرده لازم است با گیاهان و روشنایی به مقابله با اثرات منفی آن بروید.

فردی مفید باشید، کارهای داوطلبانه و فعالیت اجتماعی انجام دهید. بدین‌ترتیب جریان انرژی را در خانه تقویت خواهید کرد.
دریاچه – خلاقیت

طبیعت دریاچه مانند کوچکترین دختر خانواده دارای روحی آزاد و پر از امید و شادابی است. این نشانه حواس شما، ارج نهادن به هنرها و لطافت می‌باشد. این خانه «باگوا» به تخیل و توانایی شما در خلق هر گونه شرایط جدیدی مربوط می‌شود، مثلاً کارهای روزمره خانواده، شعر گفتن یا بچه‌دار شدن و یا قسمت نهایی یک اثر هنری را به اتمام رساندن. عناصر طبیعی و جریان انرژی چی.

اگر در نقشه این قسمت بصورت فعال وجود داشته باشد، احتمالاً یک خانواده معاشرتی در آن جا زندگی خواهند کرد، در صورت نبودن این قسمت، احساسات و لطافت نیز در آن خانواده وجود ندارد و خلاقیت، نوع‌آوری، ابتکار و به عبارتی «باروری» دچار مشکل خواهد شد. اگر فضا در آن بخش شلوغ و انباشته از وسایل مختلف باشد، ممکن است در آن خانه خلاقیت سرکوب شود درست همانگونه که توانایی فکر کردن از ذهن انباشته و مغشوش سلب می‌شود. فنگ شویی و نقشه انرژی باگوا.

انرژی دریاچه با غروب فصل پاییز، نور طلایی آسمان، فضایی رمانتیک و با زمان برداشت محصول همزمان است، زمانی که همه‌چیز به نتیجه می‌رسد. هر چیزی که به شما رضایت خاطر می‌دهد، از زینت‌آلات و عکس گرفته تا بازی و دارایی پر ارزش – جوهر دریاچه را منتقل و در این قسمت به خوبی جا می‌گیرد، علاوه بر فلز، رنگ‌های سفید و طلایی، اشیاء فلزی، تصاویر دریاچه و نشانه‌هایی از آنچه می‌خواهیم به وجود آوریم یا آنچه به ما الهام می‌بخشد می‌توانند دریاچه را تقویت کنند.

اگر منطقه دریاچه خیلی شلوغ باشد، نشانه ذهن پرمشغله است. ذهن خود را ازافکار قدیمی خالی و خانه را از شلوغی پاک کنید تا امکان جریان انرژی جدید را ایجاد کنید. انرژی چی در فنگ شویی و عناصر طبیعی.

کوه – عقل

کوه نشان ‌دهنده اندیشه بهتر و شناخت درونی است، و شما باید همچون غار در میان کوه، خالی باشید تا پذیرای عقل بشوید، توجه کنید که نه صرفاً انباشته از دانش، بلکه دارای استحکام و با قدرت اراده، برای اقدام به حرکت جدید، مصمم بودن و تلاش برای نبرد در جهت پایدار ماندن مربوط می‌شود.

آرامش ذاتی کوه همچنین می‌تواند بر روابط شما با دیگران تاثیر بگذارد. اگر خانه شما فاقد این قسمت باشد احساس امنیت و آرامش در آن خانه دشوار می‌شود و مطمئناً آغاز حرکت جدید برای ایجاد تغییر در زندگی و یا هر هدف دیگری از نقطه‌ای که ناپایدار است دشوارتر می‌باشد. این خانه نیاز به توازن دارد. نقشه انرژی باستانـی.

جهت شمال‌شرقی، زمان درست پیش از سحر و فصل پیش از بهار است.

ظروفی مانند گلدان و لوازم سنگین مانند صندوق و کمد، طبیعت کوه را منتقل می‌کنند.

تصویری از کوه را جایی در خانه خود قرار دهید تا با دیدن آن به تعمق و تفکر بپردازید اتاق خواب در این بخش از خانه مناسب و سبب آرامش شما می‌شود. با نشانه‌هایی از انرژی، آتش، قرمزی، مثلث و نور، کوه را زنده نگه دارید تا سبب تقویت اعتماد به نفس شود.

با اشیاء فلزی، رنگ سفید و شکل‌های منحنی انرژی‌های منفی را خنثی کنید. جریان انرژی چی و باگوا.

آتش – روشنگری

ماهیت واقعی آتش خصوصیاتی مانند شفافیت، دیدن، مرئی بودن و مانند چشم همه چیز را در نظر آوردن، درک و روشن ساختن هر نکته تاریک و گره کور است که ازطریق نور، شمع و هرچیز دیگری که نتیجه الهام است یا به شما الهام می‌شود و یا مانند مجسمه، شعر، آداب و جشن‌ها، آثار هنرمندان بزرگ، موسیقی کلاسیک، گنجینه‌ها و اشیاء مقدس خود را نشان می‌دهد. اگر خانه شما فاقد این قسمت باشد، مشکلات فیزیکی چون ضعف دید، و یاعدم احساس روشنایی و شفافیت، و در معرض دید نبودن و شناخته شدن در شما به وجود می‌آید.

برای فعال کردن این بخش از خانه شما احتیاج به نقشه‌ای دارید که براساس آن شهرت خودرا افزایش دهید ولی به خاطر طبیعت ناآرام و غیرقابل پیش‌بینی آتش، ممکن است این نقشه شما سبب سوءشهرت شده و شاید رازی پلیدتان نمایان شوند. لوح و آیـینه بــاگوا و نقشه انرژی.

جهت قسمت جنوب، شکل‌های سمبولیک شبیه به شعله و مثلث و به رنگ قرمز می‌باشند.
انرژی آتش در همه جهات می‌تابد و شبیه اوج فعالیت خورشید در نیمروز تابستان است.

اگر احساس می‌کنید چیزی به شما الهام نمی‌شود، دور شما آتش وجودندارد. بـوسیله آثار هـنری، آییـنه‌ای روی دیـوار، نـور و رنگـها و شـکلهای شـبیه شـعله، فضـاهای مـنفی در ایـن قسـمت را از بیـن بـرده و به فـضای مـثبت تبدیـل کنیـد.

روشنایی برای شما به معنی پیدا کردن راهتان است. اگر دنبال شفافیت هستید، شاید ناچار شوید از نور اضافی استفاده کنید.

هر اتـاق در خـانه با هـر گوا مرتبـط است.
راه ساده اسـتفاده از بـاگـوا

ساده ترین راه برای استفاده از نقشه باگوا، تراز کردن خط پایین نقشه باگوا با درب ورودی فضای خود است. اگر درب ورودی شما در طرفین خانه است، می توانید نقشه را بچرخانید، به شرطی که همیشه درب ورودی جلو را با خط پایین نقشه تراز کنید. اگر در وسط نقشه است، به منطقه شغلی خود می روید، یا اگر در سمت چپ است، به منطقه خردو دانش و یا منطقه سفر اگر در سمت راست باشد، می روید. جریان یافتن انرژی چی در هنر چیدمان و نظم عناصر طبیعی.

نکته مهم

همانطـور کـه گـفته شـد، هـر اتـاق در خـانه بـا هر گـوا مرتـبط است. ممکن است طرح‌هایی وجود داشته باشد که گوشه‌های گمشده‌ای داشته باشند، اگر این مورد شماست، آن اتاق‌ها را به‌عنوان الحاقی به گوا در نظر ‌بگیرید. به عنوان مثال، برخی از پلان های طبقات، مربع یا مستطیل کامل نیستند و بیشتر به شکل L  هستند. در ایـن مـوارد نـقشه را طـوری قـرار دهـید کـه روی نقشه پوشـانده شـده بـاشد، هــر اتــاق اضافـی که در زیـر نقـشه نباشـد بـه عـنوان اضـافی یـا الحاقات در نـظر گرفتـه مـی شود. نقشه انرژی در باگـــوا.

 

 

 

Feng Shuiآیینه باگواآیینه هاانرژی چیباگوافنگ شوییفنگشویییینگ و یانگ
نظرات (0)
نظر دهید