علم الاسماء ۲ – تغییر نام و تاثیرات آن بر شرایط اجتماعی و مالی

علم الاسماء - همراستایی اعداد و انرژی ها - کد کیهانی - طبقه بندی انواع اسامی - تغییر نام

علم الاسماء

علم اسامی و نام شناسی

قسمت دوم

طبـقه بندی انواع اسـامی

تغییر نام و تاثیرات مالی و اجتماعی
NAMEOLOGY

 

همراستایی اعـداد با انرژی هـای کیـهانی

هر اسم دارای عددی است و در یک راستا بودن اعداد با انرژی‌های کیهانی می‌تواند.به آن شخص انرژی مثبت و خوشبختی عطا کند. در غیر این صورت ممکن است.باعث بد اقبالی وی گردد. نام شناسی و کد کیهانی. ارتعاشات اسم. علم اسامی. تعیین و تغییر نام و اسم.

مطابق با قوانین علم الاسماء حداقل ۶۰ تا ۷۰ درصد از زندگی انسان متاثر از نامی است.که او را با آن صدا می‌زنند. این نام مانند ظرفی است.که هر چه بزرگتر باشد ظرفیت پیشرفت و سعادت بیشتری دارد. انرژی اسم.

حروف هر یک داری یک فرکانس انرژی خاص هستند.و هر اسمی که از ترکیب حروف مختلف ایجاد می‌شود نیز انرژی متفاوتی خواهد داشت. ایـن انـرژی تـوسط ذهـن دریـافت شده و می‌تـواند روی سطـح هوشـیاری یـا امـواج مغـزی اثـر بگـذارد. کد کیهانی و علم اسماء.

فرستادن مداوم یک انرژی خاص به مغز، سلول‌های مغز را تحریک کرده.و موجب شکل گیری الگو‌های خاص رفتاری و در نتیجه شخصیت ویژه فرد می‌شود. علم اسامی.

طبقات اجتماعی افراد

۱- اشرافی: دارای علم و ثروت (میزان انتقال پیام و برقراری ارتباط مؤثر و جذب انرژی‌های مثبت و … ۷۵ – ۱۰۰ ٪) نام شناسی و کد کیهانی.

۲- عرفانی: علم بیشتر از ثروت (میزان انتقال پیام و برقراری ارتباط مؤثر و جذب انرژی‌های مثبت و … ۵۰ – ۷۵ ٪)

۳- کم‌درآمد: بی علم و ثروت (میزان انتقال پیام و برقراری ارتباط مؤثر و جذب انرژی‌های مثبت و … ۲۵ – ۵۰ ٪)

۴- حادثه‌آفرین: نامعلوم (میزان انتقال پیام و برقراری ارتباط مؤثر و جذب انرژی‌های مثبت و … ۱ – ۲۵ ٪)

هر طبقه یا گروه از اسامی شامل سه زیرگروه عالی، عادی و متضرر است.
  • عالی = صعودی (پیشرفت مالی)
  • عادی = راکد (ثابت)
  • متضرر = نزولی (خسارت مالی)
طبقه بندی انواع اسامی بر مبنای طبقه و سطح انرژی نام

براساس دانش علم الاسماء سطوح انرژی و ماهیت آثار و عوارض هر نامی تاثیرپذیری مستقیم دارد از سطح انرژی و ارتعاشاتی نام مادر ایشان. نام شناسی و کد کیهانی.

بر این اساس میتوان آثار وضعی هر اسمی را از لحاظ این عامل مهم ارزیابی کرد و چهار دسته یا طبقه کلی با نام های زیر مشخص کرد:

  1. اشرافی
  2. عرفانی
  3. کم درآمد
  4. حادثه ساز

شخص به واسطه‌ نامی که بر او می‌نهند، در یکی از چهار طبقه اجتماعی یا گروه اصلی (اشرافی، عرفانی، کم‌درآمد، حادثه‌آفرین) قرار می‌گیرد، که هر طبقه یا گروه از اسامی، شامل سه زیرگروه عالی، عادی و متضرر است.

  • عالی = صعودی (پیشرفت مالی)
  • عادی = راکد (ثابت)
  • متضرر = نزولی (خسارت مالی)

در مجموع ۱۲ طبقه ایجاد می شود. برای درک و فهم نوع و عوارض خوب یا بد اسم ها می بایست عوامل متعددی مورد ارزیابی قرار گیرند. یکی از مهمترین عوامل پایه ای و مهم و ضروری، مشخص کردن طبقه یا به عبارتی سطوح انرژیایی نام است که در چه جهت و مدار خاص قرار می گیرد. این مساله سایر عوامل موثر را نیز در سعادت و خوش یمنی اسم هر فرد تحت تآثیر قرار میدهد. لذا از اهمیت بالایی برخوردار است. نام شناسی و کد کیهانی.

اشرافی

برای این افراد از در و دیوار پول می‌بارد. دست به خاکستر بزنند طلا می‌شود! اصولاً در هر کاری که قدم می‌گذارند موفق می‌شوند و پیشرفت می‌کنند. برای اشرافی‌ها رسیدن به جایگاه اجتماعی و مالی بالا انتظار می‌رود، البته وجود حادثه‌آفرین در خانواده این افراد، این موارد مثبت را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. کلاً هر یک از دسته‌های اسامی یکسری خصوصیات مثبت و خوب دارند و یکسری خصوصیات منفی و بد. تعیین نام و ارتعاشات اسم. نام شناسی و کد کیهانی.

این دسته هم گرچه بهترین دسته است و ایمنی بهتر و بیشتری از دسته‌های دیگر دارد، اما معمولاً افرادی که نام اشرافی دارند.کله‌ شقی و لجبازی خاص خود را نیز دارند.

این افراد به شرطی موفق می‌شوند که در تمام کارهایی که می‌خواهند انجام دهند با اهلش مشورت کنند و الا با ضرر مواجه خواهند شد. کله‌شقی و خود‌رأیی این افراد معمولاً کار دستشان می‌دهد.

اشرافی‌ها اصولاً انسان‌های بخشنده‌ و دست و دلبازی هستند، راحت می‌بخشند و راحت به دست می‌آورند، و عموماً صاف و سادگی بچه‌گی‌شان تا آخر عمر همراه‌شان هست که بایست از همان بچگی مشورت کردن در امور را به آنها آموخت تا در بزرگسالی از اعتماد بیش از حدشان ضرری نبیند. ارتعاشات اسم و نام شناسی و کد کیهانی.

چه بسیار افرادی که تخصص، ظاهر و کلاس و … برای پول درآوردن و رشد ندارند و صرفاً بخاطر اینکه نام‌شان اشرافی و نام بسیار خوبی است خودبخود جاذب ثروت هستند و در شغل خود بسیار عالی کسب درآمد می‌کنند! علم اسامی.

دسته‌ اشرافی هم سه زیر شاخه عالی، عادی و متضرر دارد که دسته‌ی عالی آن تمام خصوصیاتی را که در بالا ذکر شد دارا هستند و همچنین دسته‌ی اشرافی عادی نیز همه‌ی خصوصیات را دارد اما کم‌رنگ‌تر از دسته‌ی اشرافی عالی.

و اما دسته اشرافی متضرر یکی از بدترین دسته‌های اسامی بخصوص برای آقایان است، اشرافی متضرر جاذب ثروت است ولی مدام مال و اموال خود را به باد می‌دهد و در مسیری قرار می‌گیرد که مال خود را از بین می‌برد. این دسته عموماً پول به باد بده، کله‌شق و لجباز هستند و همین خصوصیت زندگی آنها را خراب می‌کند.

ممکن است بگویند ما کله‌شق و لجباز نیستیم و واقعاً هم همینگونه باشد ولی خود نیک می‌دانند.که بر خلاف میل باطنی‌شان عمل می‌کنند. این دسته برای آقایان بسیار خطرناک است. معمولا اشرافی متضرر (چه مرد باشد و چه زن) پول خود را از راه‌هایی مثل (گران خریدن، خرج بی‌جا و بی‌مورد، کلاه‌برداری از سرش، دزدی مالش و نظیر این‌ها…) از دست می‌دهد. علم اسامی و کد کیهانی.

این دسته معروف به «پول به باد بده» هستند. و غالباً از ۲۵ سالگی تا ۴۰ سالگی با مشکلات متعددی اعم از مشکلات مالی و غیر مالی مواجه می‌شوند. پس از ۴۰ سالگی هم همان جذب و نابودی ثروت را بدنبال خود خواهند داشت. در خانم‌های اشرافی متضرر اگر در خانواده‌شان حادثه‌سازی وجود داشته باشد احتمال ناباروری یا اختلال در سیستم باروری‌شان دیده شده است.

در این دسته نیز تمام خوبی‌هایی که ذکر شد وقتی بخوبی خود را نمایان می‌کند که صاحب نام اشرافی در کنار نام حادثه‌آفرین قرار نگیرد. نام شناسی و کد کیهانی.

همانطور که در توضیحات خواندید هر گروه از اسامی شامل سه زیرگروه عالی، عادی و متضرر است. لازم به ذکر است گاهاً دسته‌های متضرر اسامی از گروه حادثه‌آفرین نیز بدتر است. آگاهی شما از نوع فرکانس، گروه و دسته نام‌تان به برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای آینده‌تان کمک فوق‌العاده‌ای می‌نماید.

عرفانی

افرادی که در دسته عرفانی هستند خودبخود در مسیر عرفان، کسب معرفت و علم و دانش قرار می‌گیرند و چون مستعد عرفان و متافیزیک هستند به این امور علاقه‌مند خواهند شد و اگر شرایط پیرامون‌شان مهیا باشد و در این مسیر قدم بردرارند بسیار موفق خواهند شد. نام‌های این طبقه ذاتاً اهل یادگیری و تعلم هستند و عاقبت بخیر می‌شوند. اگر بیراهه بروند سریع پس‌گردنی خورده و توفیق اجباری داشته و باید به راه برگردند. ارتعاشات اسم و نام شناسی و کد کیهانی.

همانگونه که ذکر شد این افراد بیش از اینکه استعداد جذب مال و ثروت را داشته باشند، مستعد جذب معنویات هستند، اما در امور مالی هم هرچه به سنشان افزوده می‌شود، پله‌پله بالا می‌روند، و با بالا رفتن سن‌شان رو به ترقی هستند.

این دسته و دسته بعدی که اشرافی‌ها هستند غالباً تا آخر عمر حتی اگر راه را بخطا روند بالاخره نقطه عطفی پیدا خواهند کرد و در مسیر حقیقت قرار خواهند گرفت. قرار گرفتن استادی در مسیر زندگی این افراد برای دستگیری از این افراد امری طبیعی‌ است.

دسته‌ی عرفانی هم همانند دیگر دسته‌ها به سه شاخه‌ی فرعی عالی، عادی و متضرر تقسیم می‌شود. افرادی که در دسته عرفانی عالی قرار می‌گیرند سیر رشدشان از لحاظ مادی و معنوی بهتر از دسته‌های عادی و متضرر است و زودتر به موفقیت‌های مادی و معنوی دست پیدا خواهند کرد. عاقبت زندگی‌شان ان شاء الله ختم بخیر می‌شود (البته همه این‌ها در صورتی‌ست که هم تلاش کنند و هم تلاش‌شان در جهت درست و الهی باشد). ارتعاشات اسم. تغییر نام.

بسیاری از عرفا و افرادی که در متافیزیک حرفی برای گفتن دارند در این دسته قرار دارند. علاقه ذاتی و قابلیت پیگیری عرفان و علوم غریبه و ماورایی در آنها چشمگیر است علومی مانند هیپنوتیزم، انرژی درمانی، ارتباط با ارواح، موکل‌گیری و … افراد متضرر عرفانی بشدت در معرض خطر از حادثه‌آفرین‌های پیرامون خود هستند.

اگر در افراد درجه یک خانواده‌ی این‌ها، حادثه‌سازی وجود داشته باشد، اینها بسیار تحت تاثیر منفی نام او قرار خواهندگرفت. عرفانی‌های متضرر معمولاً این شاخه به آن شاخه می‌شوند، چند صباحی به کلاس گلدوزی می‌روند و نیمه‌کاره رها می‌کنند و بعد از آن به کلاس خیاطی و …، در آقایان نیز همینگونه است. علم اسامی.

این افراد مدام شغل و کلاس و رشته و … عوض می‌کنند و معمولاً به جایی هم نمی‌رسند و اگر هم رسیدند و این شاخه به آن شاخه نشدند خودشان خوب می‌دانند که بر خلاف میل باطنی‌شان عمل کرده و می‌کنند.

دسته‌ی عرفانی عموماً و بالاخص عرفانی متضرر، بعد از طبقه حادثه‌آفرین و کم‌درآمد، بخصوص وقتی در کنار نام حادثه‌آفرین قرار بگیرند، در معرض اعتیادهای ذکر شده و افسردگی و … هستند. تمام خوبی‌هایی که برای این دسته ذکر شد وقتی بخوبی خود را نمایان می‌کند که در کنار نام حادثه‌آفرین قرار نگیرد. ارتعاشات اسم. تغییر نام.

کم درآمد

افرادی که نامشان در دسته کم‌درآمد قرار دارد معمولاً جزء طبقه کم‌درآمد جامعه قرار می‌گیرند. البته کم‌درآمدی در اینجا معنای خاصی دارد. کم‌درآمد به کسانی گفته می‌شود که درآمدشان کمتر از زحمتی‌ست که می‌کشند. این افراد همیشه زحمت کار بدوششان است و کمتر از میزان فعالیت‌شان کسب درآمد می‌کنند. ارتعاشات اسم. تغییر نام.

این افراد هرگاه قصد کار و فعالیت اقتصادی بزرگ و پردرآمدی را می‌کنند، یا در همان ابتدای کار موفق به انجامش نمی‌شوند و یا شدیداً زمین می‌خورند. یعنی قدم‌ها و لقمه‌های بزرگی نمی‌توانند بردارند، و اگر بردارند و بلندپروازی نمایند، موجب ضررهای مالی می‌گردد. نام شناسی و کد کیهانی.

معمولاً به اندازه‌ای که زحمت می‌کشند منفعت چندانی نمی‌برند. پله‌ها را از یکی دو تا بیشتر نمی‌توانند بالا بروند و بیشتر زحمت کار به آنها می‌ماند تا بهره‌ای که باید ببرند.

این افراد به هیچ‌ وجه نباید ریسک کنند و کار سنگینی انجام دهند. چرا که نام‌شان ظرفیت پذیرش درآمد سنگین را ندارد و قطعاً زمین می‌خورند. بهترین‌های این دسته کم‌درآمدهای عالی یا خوش‌اقبال هستند که وضعیت‌شان بهتر از کم‌درآمدهای عادی و متضرر است. علم اسامی.

در این طبقه افرادی هستند که از اشرافی‌ها هم وضعیت مالی بهتری پیدا خواهند کرد، چون نامشان منطبق با اعدادی خاص و ویژه و برابر با برخی از اسامی قدرتمند خداوند عزوجل می‌باشد.

متضررهای این طبقه با رزقی بسته مواجه خواهند بود و نه تنها در کسب و کار زیاد موفق نخواهند بود بلکه دست به ضرر خوبی هم خواهند داشت و به هر طریقی که شده ضرر خواهند داد. اگر نام حادثه‌سازی در افراد درجه یک افراد کم‌درآمد متضرر قرار بگیرد این افراد بسیار مستعد افسردگی و اعتیاد و ضررهای دیگر خواهند شد.

حادثه آفرین

این سطح اسامی در تفاهم با همسرش دچار مشکل می‌شود و بعضاً دچار طلاق می‌گردند و در بخت ازدواج‌شان یا ازدواج اقوام درجه یکشان مشکل به وجود می‌آورد. دائم شغل عوض می‌کنند یا به حق‌شان نمی‌رسند، همچنین خواب‌های آشفته و ماورایی از دیگر معضلات آنها به شمار می‌آید.

این نام‌ها باعث می‌شود فرد و بستگان درجه یک او دائم دچار ناراحتی، گرفتاری، بیماری، ضرر مالی، جروبحث‌های دائم خانوادگی، ترس و دلهره شده و آرامش آنها بعناوین مختلف از بین می‌رود. وجود این نوع از اسامی در زندگی بر روی بخت کاری، ازدواجی و سلامتی خود فرد و بستگانش اثر منفی گذاشته، در خیلی از موارد خصوصاً برای اطفال باعث صرع، تشنج، لکنت زبان و شب ادراری حتی در سنین بالاتر می‌شود.

عـدد امـتحان و ابـتلاء

بطور کلی عدد نام حادثه‌آفرین عدد امتحان و ابتلاست و فرد باید همیشه بچیزی مبتلا باشد. این‌ها کسانی هستند که براحتی موجودات غیر ارگانیک نظیر جنیان را بخود جذب می‌کنند و گاهاً مسخر جنیان می‌شوند و غالباً بخاطر نفوذ آنها و همچنین طبیعت شکل گرفتن حس‌ آنها این افراد حس ششم خوبی دارند. در واقع نام حادثه‌آفرین باعث جذب غیر ارگانیک‌ها و اجنه به زندگی فرد می‌شود و جالب است که بدانید خیلی از توهمات دیداری و شنیداری و فوبی‌ها براحتی با تعویض نام حادثه‌ ساز مداوا می‌شود!

این افراد ممکن است از لحاظ مالی درآمد بالایی داشته باشند ولی غیر ممکن است که ضرر ندهند و مالباخته نشوند. غالباً پولی که این افراد در می‌آورند بی‌برکت بوده و زود نابود می‌شود. شراکت با این افراد همیشه موجب ضرر و ازدواج با این افراد همیشه با اختلال مواجه خواهد بود و ممکن است لااقل در یکی از سه حوزه سلامتی، وضعیت مالی و همچنین تفاهمات بین زن و شوهر و فرزندان و دیگر افراد خانواده اختلال ایجاد کند. احتـمال طـلاق و جـدایی در این افـراد بسیار بالاسـت و مـوارد بسیـاری بـه ما گـزارش شـده است.

بـروز اخـتلالات بـاروری

بروز اختلال در باروری این افراد احتمال می‌رود و چه بسا بچه‌دار نشوند چرا که بسیاری از موارد ناباروری در خانواده‌هایی‌ست که زن یا مرد یا افراد درجه یک آنها حادثه‌سازند. اگـر یکی از اعضـای خـانواده از خـواهر، بـرادر، همـسر.و فرزنـد و مـادر و پـدر (خصـوصا پدر و مادر) حادثـه‌ سـاز باشـند دیگـر افــراد خـانـواده بـالاخـص کـم‌ درآمـدهـا و عرفـانی‌ ها بـخصوص افـرادی کـه در دسـته‌ هآای مـتضرر قـرار دارنـد.در یکی از حـوزه‌های ذکـر شـده (وضعـیت مـالی، سـلامـتی، ازدواج و تفاهـمات خانـوادگی) قطـعاً آسـیب می‌بیـنند. ارتعاشات اسم. تغییر نام.

ورشکستگی والدین یکی از احتمالات بالای وجود حادثه‌آفرین در خانواده است و اگر تعداد حادثه‌سازها دو نفر باشد وضعیت خطرناک‌تر خواهد شد و اگر خدای ناکرده نام‌های حادثه‌ساز موجود در خانواده به سه نفر یا بیشتر برسد خطرات بسیار زیاد مالی و جانی گریبان‌گیر خود افراد حادثه‌ساز و بستگان درجه یکش خواهد شد.

افراد حادثه‌آفرین بیشترین استعداد را برای اعتیاد دارند و بسیاری از معتادان در این دسته قرار دارند (اعتیاد در سه حوزه مواد مخدر، مشروبات الکلی و خود‌ارضایی). البته افرادی که در دسته‌های کم‌درآمد و عرفانی قرار دارند اگر در کنار اسم حادثه‌آفرین قرار بگیرند بیشترین خطر برای ابتلا به اعتیاد و افسردگی و … آنها را تهدید می‌کند.

افـسردگـی . مـشکـلات روانی

افسـردگی و مشکـلات روحـی روانـی نیـز در ایـن دسـته زیاد دیـده می‌شوند. بسیاری از افرادی که مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج  نظیر سرطان، صرع، ام‌اس، میگرن و تشنج و … هستند نیز یا خود حادثه‌آفرین‌اند و یا در خانواده‌ای زندگی می‌کنند که لااقل یک حادثه‌آفرین وجود دارد. ارتعاشات اسم. تغییر نام.

حادثه‌سازها شامل سه دسته‌ی عالی، عادی، و متضررند که عالی اول به بقیه ضرر می‌زند و سپس بر خود، و عادی ضرر و زیانش دوطرفه، و متضرر اول بخودش ضرر می‌رساند و سپس بر دیگران. حادثه‌سازهای متضرر بدترین دسته از اسامی هستند!

بطور کلی هرگونه بدی و نابسامانی را می‌توان برای افراد دسته حادثه‌آفرین انتظار داشت و هرچه مورد بد و نامطلوب در دسته‌های دیگر ذکر می‌شود نیز از خصوصیات دسته‌ی حادثه‌آفرین است.  متأسفانه واضح‌تر از این خطرات را نمی‌توان ذکر کرد. تا همین اندازه هم در توضیح و تفسیر آن زیاده‌روی کرده‌ایم.

تعیین نام مقوله بسیار مهم و موثری است. در تعیین نام می بایست عوامل و مقادیر مختلفی بطور دقیق محاسبه شده و در نظر گرفته شوند.
استفاده از نرم افزارهای تعیین نام، هرگز دقیق و کامل نیست. نیاز به بررسی و در نظر گرفتن عوامل و مقادیر مختلف در محاسبات تعیین نام می باشد.

واحد حکمت کهن
تغییر نام و تاثیرات آن

قوانین علم اسامی حاکی از این است که نـام هر شخص تاثیر مستقیم بر شکل گیری شخصیت و سرنوشت وی دارد و نوع زندگی شخص را تعیین میکند. علم اسامی از تاثیر اسم شخص در شکل گیری شخصیت و سرنوشت او می‌گوید. این علم در رابطه با ازدواج به تاثیر نام زن و شوهر در خوشبخت شدن و تفاهم داشتن در زندگی مشترک اشاره می‌کند.

علم اسامی می‌تواند از تاثیر تولد یک فرزند در وضعیت مالی خانواده یا پاقدم یک شریک مالی رازگشایی کند. حتی می‌توان با آن با انتخاب نام برای کسب و کار به آن حرفه رونق داد.

هر اسمی دارای عددی است در تبادل با انرژیهای کیهانی اگر آن عدد با آن انرژیها در یک مدار و در یک راستا باشد صاحب آن اسـم انسان خوشبختی خواهد شد و اگر در تضاد با انـرژی هـای کیهانی باشد وی مـدام در رنج و بدبختی قرار خواهد گرفت.

با استفاده صحیح و کامل و اصولی از قوانین این علم میتوان ورق زندگـی را ۱۸۰ درجه برگرداند. با تغییر نام مناسب با ارتعاشات همسو و هماهنگ، طبقه و گروه فرد تغییر کرده و موجب تغییر زندگی و ارتقاء جایگاه اجتماعی، شرایط مالی و بهبود و اصلاح روابط عاطفی و نیز زندگی زناشویی فـرد می شود. علم اسامی، کدکیهانی و ارتعاشات اسم.

در این خصوص نیاز به تغییر نام در شناسنامه نمی باشد. کافی است شما را با این نام جدید صدا بزنند.

بـا انتـخاب و تغـییر نـام، بـطور مـداوم فرکـانس های خـاصی از انـرژی بـه مـغز فـرد فرسـتاده می‌شود، سلول های مغـز تحریـک شـده و در نهایـت الگـوهای ذهنـی شکـل می‌گیرند که این الـگوها قسمتی از شخـصیت فرد را می‌سازند و همراستـایی و هماهنـگی این اسـم جدیـد با انرژی هـای کیهـانی، تغییـرات مورد نظر را در انـرژیـهای حول فــرد بوجود آورده و زندگی و سرنوشت فرد دچار تغییر و دگرگونی می شود. نام شناسی و کد کیهانی. ارتعاشات اسم. تغییر نام و تعیین اسم جدید.

یکی از حقوقی که فرزند بر گردن پدر دارد انتخاب نام نیکوست و فرزند میتواند در قیامت جلوی پدر و مادر خود را بگیرد و مواخذه کند که چرا این نام را برای من انتخاب کردید؟!!

درخواست تعیین نام مناسب ارتقاء جایگاه مالی و اجتماعی‌ و …

 

وبلاگ حکمت اعداد
ابجدتغییر نامطالعطالع بینیعدد سرنوشتعلم اسامیعلم الاسماءعلم حروفنام شناسی
نظرات (0)
نظر دهید