حکمت کهن
علوم باطنی ، فراروانشناسی

سنگ ماه، مون استون. سنگ های شفابخش و جادویی

سنگ ماه، مون استون - حَجَرُالقَمَر - ویزگی های داخلی - خواص سنگ ماه - تاثیر بر جسم و روان

این سنگ زیبا نام خودش را از درخشش مهتاب گرفته است و افسانه های زیادی در ارتباط با این سنگ وجود دارد. یونانیان و رومیان باستان معتقد بودند که سنگ های ماه از مهتاب بیرون می آیند که باعث می شود این سنگ با قدرت جادویی و شفابخش ماه در ارتباط باشد…
این اعتقاد وجود دارد که می توان به دلیل طنین عمیق این سنگ در برخی از چاکراهای عالی، استعدادهای روانی فرد را کشف کرد.
سنگ ماه امواج خود را به چاکراهای خاجی و گلو وارد می‌کند. این سنگ تحت تاثیر سیارات ماه، زحل و مشتری است و از آن ‌ها نیرو می‌گیرد. مزاج سنگ ماه سرد و خشک است و مانند خاک نوعی خنک کننده به حساب می‌آید و برای کسانی که غلبه خون دارند بسیار مفید است…

0 1,005

انرژی الهی و سنگ ماه moon stoneسنگ ها و سنگ درمانی

سـنگ های شفابخش و جادویی

سنـگ ماه، مون اسـتون

حَجَـرُالقَـمَر – بـزاق القمر
ویژگـی های داخلـی مون استـون
انـواع سنگ مـاه و خـواص آنها
تاثیرات بر جـسم، ذهـن و روان
Moonstone

 

سنگ مـاه

به سنگ ماه در لاتین مون استون و در سانسکریت چندرکانت می‌گویند و همگی به معنی چهره ماه هستند. زیرا این سنگ سفید با لکه های توخالی و تیره شبیه کره ماه می‌شود. سَنگِ ماه یا حَجَرُالقَمَر گونه‌ای سنگ تزئینی با ترکیب شیمیایی، سیلیکات آلومینیوم، پتاسیم و سدیم (Na,K) AlSi3O8 است. چاکراها. انرژی مثبت سنگ ها.

ایـن سنـگ در متـنهای عـربی و اسلامـی بـا نـام‌ هـای زبـدالقـمـر، رغوه الـقمر، بصاق الـقـمر، بزاق القـمـر، افروسالنیتـوس، مهـا، مهـو، سالـنیطس، و افروسـلونن نیـز نـامیده شــده.

در باورهای پیشینیان مون اسـتون سنگـی است که نقره را جذب می‌کند و با افزایش نور ماه، گردآلودگی آن سپید رنگ می‌شود. برای درمان صرع، جنون و خفقان مفید است. آویـزان نـگـه داشـتـن آن در پـارچـه کبـود بـاعث پذیـرش جـاه و زدودن تـرس مـی‌ شــود و آویـختن بـر نخـل، نگهـدارنده میـوه نـخـل اسـت. انرژی مثبت.

صاحب اختیارات بدیعی می‌گوید:

بزاق القمر و زبدالبحر خوانند و افروسالین (در نسخه دیگر افروسالیین) خوانند یعنی زبدالقمر و به یونانی سالنیطس (در نسخه دیگر سالیطنس) خوانند و افروسالین از بهر آن خوانند که بشب در افزونی ماه یابند در بلاد عرب، و آن سنگ سپید و شفاف و سبک بود و اگر از درختی درآویزند که بار نمی‌دهد بارآور گردد، و اگر بسایند و به مصروع دهند شفا یابد و زنان بعوض تعویذ با خود نگاه دارند. انرژی مثبت.

در تنسـخ‌ نـامه آمـده: بـر او نقـطه‌ای هـست کـه بـوقت افـزونی مـاه میفـزاید و در کـاهش مـی‌کاهد. چاکراها. انرژی مثبت.

این سنگ آتشفشانی به رنگ‌های سفید، نارنجی و آبی تیره و شیری دیده می‌شود و رنگ ماتی دارد.و در مقابل ضربه و فشار مقاوم نبوده و خُرد می‌شود.

طلسم عشق. طلسم ثروت. حجرالقمر

سنگ ماه را به دو نوع مؤنث (سفید رنگ) و مذکر (مایل به سرخ) تقسیم کرده‌اند و در شب درخشندگی خاصی دارد.

سنگ ماه (Moon Stone) از قرن ها پیش شناخته شده است و ویژگی های منحصر به فرد آن همیشه جذابیت خاصی  برای مصرف کنندگان داشته است. این امر به دلیل بلوغ این سنگ و همچنین توانایی انعکاس نور در ساختار بلوری و ایجاد یک هاله یا کیفیت لرزان قابل توجه می باشد. چاکراها و چشم سوم. انرژی مثبت.

انـرژی زنـانه و آغـازی نـو

این سنگ زیبا بخشی از گروه معدنی فلدسپات است که از سیلیکات آلومینیوم، سدیم و پتاسیم ساخته شده است و ظاهری مروارید مانند دارد. سنگ ماه شفاف است و در رنگ های سفید و خاکستری وجود دارد اما همچنین دارای رنگ های نارنجی، سبز، آبی، صورتی، قهوه ای و رنگین کمانی نیز می باشد. معنی Moon stone  عبارت است از انرژی زنانه و آغازهای جدید است.

این سنگ زیبا نام خودش را از درخشش مهتاب گرفته است و افسانه های زیادی در ارتباط با این سنگ وجود دارد. یونانیان و رومیان باستان معتقد بودند که سنگ های ماه از مهتاب بیرون می آیند که باعث می شود این سنگ با قدرت جادویی و شفابخش ماه در ارتباط باشد. انرژی مثبت.

سنگ ماه چگونه شکل می گیرد؟

مون استون  نوعی فلدسپات است. فلدسپات در همه جای دنیا در انواع سنگ های آذرین، دگرگونی و رسوبی وجود دارند. فلدسپات از سیلیس و آلومینیوم تشکیل شده است و به روش های مختلفی از جمله تبلور ماگما یا گدازه ، تحت حرارت و فشار زیر سطح زمین یا خرد شدن در سنگ های رسوبی تشکیل می شود.

Moon stone - سنگ ماه. چاکراها.

در مورد این سنگ، گرما یا فشار مواد معدنی مختلف را در هنگام آشوب های آتشفشانی ذوب می کند که باعث می شود آنها با هم مخلوط شوند. با کاهش فعالیت آتشفشانی، مواد ترکیبی جدید شروع به خنک شدن می کنند. برای ایجاد مون استون، دو ماده معدنی خاص Orthoclase و Albite باید وجود داشته باشد.

این سنگ از معادن سـنگ در ماداگاسکار، آمریکا، برزیل و اروگوئه استخراج می‌شود. بزرگترین و با کیفیت ترین معدن پیدایش این سنگ در سریلانکا می باشد و بعد از آن بهترین کیفیت این سنگ جذاب را در برمه خواهیم داشت.

 هم چنین در هند، جمهوری مالاگاسی، ماداگاسکار، برزیل، آمریکا، مکزیک، تانزانیا و کوه های آلپ اروپا یافت می شود. انرژی مثبت سنگ ها.

نام لاتین Moon Stone
فرمول شیمیایی KAlSi۳O۸
رنگ می‌تواند رنگ‌های گوناگونی داشته‌باشد از جمله خاکستری، سفید، صورتی، سبز و قهوه‌ای ولی باارزش‌ترین آن به رنگ آبی سیر است.
رده فلدسپات ارتوکلاز
ویژگی داخلی این سنگ قیمتی

قرن هاست که ماه نمادی از روح الهه است و مانند یک گوی بالای سر ما آویزان است و انواع سحر و جادوها را به خود جذب می کند. سنـگ مـاه تمام این جادوها را به تصویر می کشد. این ماده معدنی آلبیت با پرتوهای سبک و درخشش شیری که به عنوان بلوغ نیز شناخته می شود این خصوصیات را به رخ ما می کشد.

این سنگ یک سنگ ارتوکلاز است، همچنین به عنوان انواع مواد معدنی فلدسپات نیز شناخته می شود از بسیاری از گوشه کناره های کره زمین، از سریلانکا گرفته تا سواحل غریب ماداگاسکار، سرزمین های شفق قطبی نروژ و پهناور استرالیا، بدست می آید. چاکراها. انرژی مثبت.

باورها و اعتقادات، افسانه ها

درست مانند ماه که در آسمان ما معلق است، این سنگ  نیز در بسیاری از تغییرات فصلی  و فرهنگ های مختلف وجود داشته است. در هند، مون استون دارای سابقه طولانی است ، این سنگ ابزاری است که برای آوردن خرد الهی و مهارت های بصیرت روی میز استفاده می شود. در روم باستان، رومی ها بر این باور بودند که مون استون، تکه ای از نور ماه است. گفته می شد کسانی که به داخل این سـنگ نگاه می کنند می توانند الهه دیانا را ببینند و این طلسم عشق و ثروت را برای صاحب آن به ارمغان می آورد.

سنگ ماه و انرژی الهی - طلسم ثروت

با ورود اروپا به دوره هنر نو، مون استون یک بار دیگر جادوی خود را پراکنده کرد و این  سنگ دوره ای جدیدی از شکوفایی را بدست می آورد. زیرا به عنوان مرکزی برای جواهرات و کارهای متعالی مورد استفاده قرار می گرفت. در دهه شصت نیز یکبار دیگر استفاده از این سنگ برای درمان معنوی و ایجاد بهبودی رواج بسیار زیادی پیدا کرد و حتی در دنیای مدرن ما نیز این سنگ از این جهت که یک حرز خاص است و برای از بین بردن عواملی که سلامتی ما را به خطر می اندازد کارایی بسیار زیادی دارد.

انــرژی الهی و ارتباط کلیت هستی

این سنگ یک جواهر جادویی است که می تواند وارد زندگی شما شود. برای کسانی که انرژی الهی بیشتری می خواهـند و می خواهند با تصویر بزرگتری از جهان در ارتباط باشند  و ممکن است در هنگام استقبال از انرژی مثبت در اطراف به کمی کمک اضافی نیاز داشته باشند، مون استون می تواند یک سنگ عالی برای ایجاد نور تابشی باشد که تاریکی ها را از بین ببرد.

این سنگ مناسب برای متولدین ماه های خرداد و تیر است و در سنت ها به عنوان هدیه در سالگرد ۱۳ اُمین سال ازدواج استفاده می شده است.

این ســنگ محبوبیت زیادی در هندوستان دارد.

برای خواص سـنـگ مــاه بهتر است بگوییم که:
  • مون استون، احساسات و عواطف را تحریک می کند
  • برای کسانی که روحیه ای خشک و سرد دارند، توصیه می شود.
  • برای درمان صرع، عصبی بودن و تب مفید است
  • سرطان را بهبود می بخشد.
  • از مسافران محافظت کند.
  • برای تقویت غدد هورمونی و ترشحی و تنظیم و متعادل کردن آن ها بسیار مفید است.
  • در کاهش وزن نیز مفید است و می تواند اشتهای فرد را کنترل نماید.
  • اشخاصی که از خونریزی بینی رنج می برند، سنگ ماه (Moonstone) می تواند گردش خون بدن را متعادل سازد و این مشکل را رفع کند.
  • برای زنان بسیار مفید است زیرا تاثیر مثبتی بر تعادل هورمونی آنها دارد.
  • درد در هنگام قاعدگی و زایمان را کاهش می دهد. برای باروری نیز بسیار کاربرد دارد.
  • به گردن آویختن این سنگ از حمله های عصبی نظیر صرع، میگرن و جنون جلوگیری کرده و برای درمان آن ها مفید است. چاکراها.
انواع سنـگ مـاه

این سنگ ها مانند آب نرم هستند و همانند ماه درخشان می باشد، اما انواع مختلفی از این سنگ منحصر به فرد وجود دارد که در ادامه شرح داده شده است:

سنگ ماه سفید

با روشن ترین نور سفید خود را نشان می دهد، مون استون سفید امید و وعده ماه جدید را به تصویر می کشد. این سنگ بزرگ نمایی از احساسات است اما این کار را به گونه ای انجام می دهد که تعادل را به خطر نیندازد.

شما می توانید نام آن را “سنگ ماه که نور سفید را نشان می دهد” بگذارید. برخلاف سایر ارقام ، این نوع از نظر توزیع مقدار بسیار کمی دارد. در اصل حامل انرژی ماه جدید و بهبود توانایی روانی و مفهوم بینایی است. برای زنان ، اهمیت آن با این باور قابل درک است که انرژی کوندالینی ، اصطلاحی سانسکریت که انرژی الهی موجود در پایین ستون فقرات زن را نشان می دهد. چاکراها.

 هلو یا سـنگ مـاه زرد

مانند ماه هایی که در اعماق ماه های تابستان از بالای سر ما می درخشد، هلو یا سنگ ماه زرد نیز درخشش زیبایی ایجاد می کند که تاریکی را روشن می کند و ترس ها و اضطراب ها را از بین می برد.

سنگ هلو / زرد به عنوان “سنگ برای زنان” شناخته  شود، این سنگ دارای توانایی های تسکین دهندگی ، آرامش ، باروری و انتقال است. این سنگ  نماد انرژی زنانه است و احساس منفی فرد را تغییر شکل می دهد و روح را تصفیه می کند.

سنگ ماه رنگین کمان

سنگ ماه رنگین کمان در نور طبیعی با هاله ای نیمه شفاف خامه ای همراه با چشمک زدن های گاه به گاه رنگین کمانی و شفافیت ، به ویژه در بین مات و نیمه شفاف آن ، شکوه خود را نشان می دهد.

این سنگ به دلیل تقویت توانایی روانی و شهود شناخته شده است ، با افزایش خلاقیت ، اعتماد به نفس درونی ، تعادل و استقامت همراه می باشد. این سنگ برای ساختن زیور آلات مخصوصاً انگشتر استفاده می شود.

ویژگی های سنگ مون استون رنگین کمانی
  • مون استون رنگین کمانی انرژی های همه چاکراهای ما را فعال و هم تراز می کند تا انرژی آزادانه جریان یابد.
  • این سنگ بسیار تسکین دهنده با ارتعاشات پر از انرژی و آرام بخش است.
  • این کریستال قدرتمند با بدن عاطفی و وضعیت روانی فعلی فرد ارتباط دارد.
  • مون استون رنگین کمانی یک متحد قدرتمند برای کمک به حفظ وضوح ذهنی در طول روز است در برابر ارتعاشات منفی به شما کمک می کند.
  • با روشن بینی ذهنی در بالا بردن سطح آگاهی، شهودی و فکری فرد پی خواهید برد. 
  • این سنگ فرد را تشویق می‌کند تا فرصت‌های جدیدی را به دست آورد.
سنگ ماه سیاه

رنگ مشکی این سنگ هنگام جابجایی سنگ با چشمک زدن های خاکستری نقره ای متفاوت به نظر می رسد. بعضی از این سنگ ها از درون دارای خطوط زرد هستند ، به همین دلیل ممکن است ارتباط آن را با ناف یا چاکرای خاجی پیدا کنید.

سنگ ماه سیاه - مون استون

بسیاری از محققان دوست دارند که معنای آن را با بازسازی چیزها و مهار انرژی منفی موجود در روح انسان پیوند دهند. بنابراین، این اعتقاد وجود دارد که می توان به دلیل طنین عمیق این سنگ در برخی از چاکراهای عالی، استعدادهای روانی فرد را کشف کرد. انگشتر سنگ ماه سیاه بسیار ارزشمند است.

سنگ ماه خاکستری

این سنگ خاکستری نزد شامیان محبوب می باشد که اغلب آنها را “سنگ ماه جدید” می نامند و بیش از هر چیز بر جنبه های عرفانی خود تمرکز می کنند در چنین سنگی، خواص درمانی و عشق وجود دارد که آن را برای درمانگران نیز مهم می کند.

چشم گربه / سنگ ماه آبی

مون استون آبی به دلیل انرژی ملایم و نرمی که دارد، می تواند حتی غیر قابل دسترس ترین روح یک انسان را بهبود ببخشد و نرم کند. تا به حال به این نیاز داشته اید که یک احساس خوب و کامل داشته باشید. این  سنگ این احساس را برای شما به ارمغان می آورد. این سنگ ماه غالبا Cat Eye  نیز نامیده می شود که ممکن است باعث تمرکز، دید درونی و شفافیت ذهنی شما شود.

Pierrelune - سنگ ماه . سنگ های شفابخش چاکراها.

سنگ ماه ستاره

یک نگاه دقیق به  این سنگ در زیر نور مستقیم، اثر سیارک بودن آن را آشکار می کند و این بدان معناست که شما یک ستاره چهار پرتویی را مشاهده خواهید کرد که در سطح آن شناور است. برای اینکه آن اثر خاص به بهترین شکل ممکن دیده شود ، باید آن را کج کنید یا بچرخانید و از زوایای مختلف مشاهده کنید. مانند بیشتر خواهرانش ، سنـگ مـاه ستاره ای هنگام محاسبه انرژی و قدرت ارزش ویژه خود را دارد.

معنای معنوی سنگ ماه چیست؟

با نگاه اثیری یا آسمانی تعجبی ندارد که مون استون با افسانه ها و انرژی معنوی احاطه شده باشد. در جهان باستان از شرق به غرب ، اعتقاد بر این بود که این سنگ های قیمتی از آسمان می ریزند که اشاره به ریشه های ماورای طبیعی  ماه دارد. چاکراها.

ارتباط آشکار این سـنگ با مـاه باعث شده است که آن را اغلب دارای قدرت های زنانه مانند شهود، خلاقیت، پرورش و عشق بی قید و شرط تلقی کنیم. یکی از روشهای ساده برای تشخیص تأثیر معنوی این سنگ رنگ آن  است. سـنگ ماه سفید در قوی ترین نقطه خود، تقویت کننده درک و آینده نگری، ماه را مجسم می کند.

سنگ نارنجی ماه تعادل ایجاد می کند، استرس و اضطراب را کاهش می دهد و شانس به همراه می آورد. چاکراها.

مون استون زرد رویاهای روشن و یک خواب آرام شبانه به شما می دهد. سنگ ماه آبی می تواند به التیام قلب شکسته و یافتن عشق جدید در زندگی شما کمک کند. همانطور که می بینید آنها دارای خواص تسکین دهنده ای مشابه هستند و همه می توانند احساسات روحی را تسکین دهند.

سنگ ماه رنگین کمان که به عنوان یک سنگ قیمتی متحول شده شناخته می شود واقعاً یک لابرادوریت می باشد و به افرادی که  به تغییر نیاز دارند خواه انتخابی و یا خواه برحسب شرایط ، کمک بزرگی خواهد کرد. سنگ رنگین کمان یک سنگ قیمتی ایده آل برای محل کار است ، این  سنگ ارتباط ، کار گروهی و تعهد به هدف را افزایش می دهد. این یک سنگ قیمتی از نظر احساسی  انرژی مثبت ایجاد می کند و اشتیاق را به زندگی روزمره  شما وارد می کند.

در راس این انبوه از سنگ ها، سنگ چشم گربه و سنگ ستاره ماه قرار دارند که دارای نقاط قوت بیشتری نسبت به توانایی های طبیعی سـنـگ مـاه می باشند این دو نوع ابرقدرت می باشند آنها می توانند تفکر روشن را تقویت کنند و به شما امکان می دهند بر آنچه واقعاً در زندگی شما مهم است تمرکز کنید.

  • آسیایی ها می گویند یک روح زنده در سنگ وجود دارد به طور فرضی اگر سنگ ماه زیر نور ماه کامل قرار گیرد، توانایی پیش بینی این را دارد که عشق صاحب آن خوشحال کننده است یا ناراحت کننده.
  • اگر سنـگ مـاه را هنگام خواب در زیر بالشت خود قرار دهیم، می توانیم آینده را در خواب خود ببینیم و خطرات احتمالی را پیش بینی کنیم.
  • اعتقادات بسیاری وجود دارد که نشان می دهد این سنـگ در زندگی فرد نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت.
  • در کشور هند از سـنگ مون استون به عنوان سنگی مقدس با مفاهیم ویژه ای برای عشاق استفاده می کردند و بر این باور بودند که این سنگ باعث خوشبختی برای صاحب خود میشود.
  • افسـانه ها می گـویند کـه اگـر بـه عنوان یک طلـسم یـا بـا عصاره لیمو جوشانده شود، می تـواند اضـطراب را درمـان کند، مشکلات را رفـع کند و بـاعث کاهـش فشـار خـون شـود.
  • این سنـگ را می توان به عنوان هدیه ای پر از عشق و شور برای افرادی که دوستشان داریم در نظر گرفت.
سـنگ مـاه امواج خود را به چاکراهای خاجی و گلو وارد می‌کند.

این سنگ تحت تاثیر سیارات ماه، زحل و مشتری است و از آن ‌ها نیرو می‌گیرد.

مزاج سنگ ماه سرد و خشک است و مانند خاک نوعی خنک کننده به حساب می‌آید و برای کسانی که غلبه خون دارند بسیار مفید است.

تاثیر بر جسم

درمان کننده: غلبه دَم، میگرن، سرطان و اختلالات رشد.

تقویت کننده: روده‌ها، طحال، تارهای صوتی و تیروئید. چاکراها.

مفید برای: تعادل در ترشحات هورمون‌ها، زیاد شدن شیر مادر، عادت ماهیانه و دردهای ناشی از آن، جنون، باروری و پاکسازی نطفه.

خواص درمانی سنگ مـاه

از این سنگ الهی لذت ببرید، خوشبختی خود را پیدا کنید و با قدرت این سنگ زیبا به سطوح عمیق تر این کریستال بله بگویید. این کریستال کالیدوسکوپی دوست دارد  نور را به زندگی شما بیاورد و دقیقاً مانند سـنگ کیهانی که در آسمان ما آویزان است، این سنـگ به تمام احساسات ما، چرخش های جزر و مد، نور و تاریکی و اعماق خود ما متصل می شود. روح قدرت درمانی  این سنگ از معنوی به فیزیکی عبور می کند.

خواص درمانی جسمی

این سنگ  با انرژی الهه و زنانه الهی مرتبط است، جای تعجب نیست که برای کسانی که از PMS رنج می برند، Moonstone می تواند علائم شما را نرمتر و تعادل هورمونی شما را بهتر کند. این سنگ  به شدت بر اندام های تولید مثل تأثیر می گذارد و بدن شما را به چرخه خودش باز می گرداند. برای کسانی که با مشکلات باروری دست و پنجه نرم می کنند ، مون استون می تواند به رفع این مشکلات کمک کند. افراد همچنین می توانند در سنـگ مـاه قدرت را پیدا کنند زیرا می تواند به کاهش انواع ناراحتی های جسمی که اغلب با بارداری و فرزند آوری مرتبط هستند کمک کند. چاکراها.

خواص درمانی ذهنی و عاطفی

تا به حال احساس کرده اید که ذهن خود را در یک ماه کامل از دست می دهید این فقط یک نکته در مورد میزان تأثیر مـاه بر تعادل عاطفی ما است. سنـگ مـاه اینجاست تا نوری را از تاریکی به شما بتاباند و همه احساسات را بالا ببرد. وقتی نمادی از ماه را بردارید و آن را بر روی شخص خود یا در زندگی خود نگه دارید ، این امر باعث می شود شما به جهان پیوند بخورید و  این سنگ می تواند تمام آن هورمون های وحشی را تحت کنترل قرار دهد.

این سنـگ زیبا همچنین به عنوان سـنگ آغازهای جدید نیز شناخته می شود. همه چیز می گذرد، همه چیز تغییر می کند و سنگ ماه به شما یادآوری می کند که استقبال از طبیعت چرخه ای فصول و ترس از ورق زدن صفحه و پتانسیل فصل های جدید چقدر مهم است. انرژی مثبت.

خصوصیات متافیزیکی مون استون

این سنگ کیهانی و جذاب، غنی ​​از توانایی های روحی و اتصال عالی به چاکراها است. چیـزی کاملاً معنـوی در مـورد ایـن سنـگ درخـشان وجود دارد. درست مثل تماشـای پرتـوی ساطع شده از مـاه اقیانوس در نیمه شـب. این حـس تعجب و آرامـش را به ما القا می کند. سـنگ مــاه بـه زیبایـی با چاکـرای قلب، چـاکرای چشم سوم و چـاکـرای تاج ما در ارتـباط قرار می گیرد. دو چـاکرا ما را دعوت می کند تا به اعـماق درون خود نگاه کنیم تا بتوانیم فراتر از محدوده محیـط پیرامونی خود را ببینیم. این دو چاکــرای باز و هماهنگ به ما کمک می کنند تا جایگاه خود را در جهان پیدا کنیم. انرژی مثبت.

تاثیر بر روان

مون استون دارای امـواج آرامبخـشی خـاص است. بـطوری کـه احساسـات معنـوی را افـزایش داده و وجـدان فـرد را بیـدار کـرده و آن را قـوی می‌سـازد. حس ششم را تقویت می‌کند و الهامات و حساسیت‌ها را افزایش می‌دهد. برای مدیتیشن نیز سنگی بسیار موثر به حساب می‌آید و باعث تفکر عمیق و منطقی می‌شود. نگرانی‌ها را از بین می‌برد و ترس را دور می‌سازد. برای عزت نفس، شانس و پیروزی نیز استفاده می‌شود. در بـرخی کُتب قدیـمی آمـده که حـفاظت کننـده گـیاهان است و باعـث افزایـش بـار و شـهد آن می‌شود.

روش استفاده

۱- جهـت افـزایـش بـار و شهد درخت: گفـته شـده کـه ایــن سـنگ را بـه تنـه‌ درخـت ببندیـد.

۲- برای بهبود تیروئید: می‌توان این سنگ را آویزان گردن کرد به طوری که بالای این غده قرار گیرد. چاکراها.

۳- زخم معده و سرطان: کافی است که سنگ ماه را پس از پاکسازی و فعال‌سازی زیر شکم خود قرار دهید.

۴- درمان نازایی: پس از پاکسازی و فعال‌ سازی بر روی چاکرای طحال یا تخمدان‌ها قرار دهید.

۵- افزایـش شـیر مـادر: سـنگ را پـس از پـاکسازی و فعـال‌ سـازی وسـط سیـنه قـرار داده بطـوریکه مستقیمـاً ‌بـا پوست ارتـباط داشـته باشد. می‌توانـید بـا زنجیر نقـره یـا طـلا آویـز گردن کرده و هـمراه خـود داشتـه بـاشیـد. چاکراها.

۶- آویز کردن این سنگ در گردن از بیماری‌های میگرن صرع و جنون جلوگیری می‌کند.

۷- رفع بیماری صرع: آشامیدن پودر آن به اندازه یک عدس هر روز و پودر آن را در آب حل کرده و شبی یک قطره یا دو قطره در هر بینی بچکانید که بسیار مجرب دانسته اند. 

۸- رفع وسواس و جنون و تپش قلب و خونریزی: فرمول بالا مفید بوده و آویز کردن آن روی گلو نیز موثر است. انرژی مثبت.

۹- رفــع خـوف و ترس سـوداوی و نـفـوذ کـردن در افـراد و پیـشرفـت مــادی و مقـامـی: آویختـن آن در پـارچــه کـبـود بــر گـردن را موثـر دانسـته اند. تـوصیـه می‌شود کـه در هنگـام پـریود و بـدر کـامل مـاه سـنـگ را از خـود دور کـنید.

۱۰- حفـاظـت از گـیـاهان و درخـتـان و زیــاد کـردن ثـمر آن مخـصوصـا خـرمـا: بـستـن آن بـه تـنه درخـت مـوثر است.

۱۱- افزایش عزت نفس و بیدار کردن وجدان: آویختن آن بر گردن بسیار مناسب است. چاکراها.

۱۲- درمان غلبه دم، میگرن، اختلالات رشد و سرطان: استفاده از دم کرده آن روزی سه لیوان و آویختن آن بسیار مناسب دانسته اند.

۱۳- تقویت تیروئید و تارهای صوتی: روی گلو آویز شود و با بدن در تماس باشد. انرژی مثبت.

۱۴- زیاد شدن شیر مادر و تنظیم عادت ماهیانه: برای زیادی شیر باید روی سینه‌ها مالش داد و آویز کرد و تنظیم عادت باید روی مثانه قرار گیرد.

۱۵- پاکسازی نطفه: استفاده از دم کرده آن روزی دو لیوان تا ۴۰ روز و همراه داشتن مدام آن پاکسازی آن بسیار مناسب است. چاکراها.

۱۶- رفـع ضـعف اعـصاب و خنـک کـردن: استفـاده از روزی یـک یـا سـه لیـوان دم کـرده آن و آویـخـتن آن روی معـده مـوثـر اسـت. انرژی مثبت.

۱۷- رفع خود بزرگ بینی، ولخرجی، پر حرفی، سنگدلی: استفاده از سنگ ماه به هر نحوی این تاثیرات را داراست. چاکراها.

طلسم عشق - طلسم ثروت. مون استون و انرژی الهی

چگونه از سنـگ مـاه خود نگهداری کنیم؟

سـنگـهای قیمــتی و مون استون باید در داخـل جعبـه ای بـا پـارچـه نـرم  قـرار گیـرند یـا در پارچــه ای نرم بـسته بنـدی شونـد. درجه سختی این سنگ مقیاس موهس حدود ۶ تا ۶/۵ است. بنابراین باید آنها را از سنگ های قیـمتی و جواهـرات دیگـر دور نگه داشت.تا اطمینان حاصل شود.کـه تـوسط سـنـگ هـای قـیـمتـی سـخـت تــر خراشـیده نـمی شونـد.

مانند تمام سنگ های قیمتی و کریستال های شفابخش.، این سنگ شما هنگامی که مرتب تمیز و شارژ شود.، بهترین عملکرد را خواهد داشت. کریستال های التیام بخش برای همیشه باعث افزایش ارتعاشات و ارسال انرژی مثبت به ما می شوند. برای تازه و کاملاً فعال نگه داشتن این جریان، ممکن است.بخواهید هر از گاهی آن ارتعاشات منفی آنها را پاک کنید.

درست مانند ماه آویزان در آسمان، سـنگ مــاه نیز به زیبایی در برابر ترکیب آب و نور ماه واکنش نشان می دهد. به سادگی سنـگ مـاه خود را در زیر آب قرار دهید.تا انرژی آن پاک شود و سپس آن را در آستانه پنجره یا در مقابل تابش مستقیم نور ماه کامل بگذارید تا بتواند آن اشعه ها را جذب کند.

مـون اسـتون را مـاهی دو الی سه بـار در آب جـاری یـا آب نمک قـرار داده و بگذاریـد در فضایـی آرام و باز اسـتراحت کند. چاکراها.

نکته مهم

زمانی که قرص ماه کامل است نباید از این سنگ استفاده کرد.و باید این سنـگ را در فضای باز زیر نور مـاه قرار دهید.و روز بعد سنگ را پاکسازی کرده و آنگاه استفاده نمایید.

خواص و انرژی سنگ ها
بیشتر بخوانید:
کریستال کوارتز (1). سنگ های شفابخش و جادویی
منبع خواص و انرژی سنگ ها آمتیست یا کوآرتز بنفش کانال آپارات حکمت کهن
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

« Translate - ترجمه »
֍ هدیه حکمت کهن - برای دریافت هدیه خود کلیک کنید.دریافت هدیه