حکمت کهن
علوم باطنی ، فراروانشناسی

اخبار و اطلاعیه سایت حکمت کهن. اطلاعیه ها

اخبار و اطلاعیه های بخش های مدیریت سایت، اساتید، پشتیبانی، بخش آموزش و دوره های آموزشی، تخفیفات فروشگاه حکمت کهن، خدمات ویژه، محصولات دیجیتال اختصاصی تولید شده توسط گروه آموزشی و تحقیقاتی حکمت کهن و … را در اینجا ملاحظه فرمایید. اخبار و اطلاعیه.   تماس با ما

پیگیری سفارشات

۱۴۰۲/۰۶/۱۷

پشتیبانیبا ایجاد سامانه جدید پیگیری سفارشات، از این پس کاربران می توانند از طریق لینک زیر وارد بخش پیگیری سفارشات خود شده و بصورت روزانه از آخرین وضعیت سفارش خود آگاه شوند.

می توانید جهت دریافت کد رهگیری سفارش خود به شماره همراه پشتیبانی سایت پیام داده و کد رهگیری دریافت کنید.

نحوه و ساعات تماس با ما

۱۴۰۲/۰۵/۱۸

پشتیبانیبا توجه به تعداد زیاد درخواست های تماس روزانه، جهت ایجاد امکان پاسخگویی بهتر و سریع تر، از کلیه کاربران خواهشمندیم جهت تماس (مشاوره – طرح پرسش – پیگیری سفارش – درخواست سفارش و …) ابتدا به شماره همراه پشتیبانی سایت پیام داده و ضمن معرفی خود و دلیل تماس، درخواست تعیین ساعت تماس بدهید.

پس از تعیین زمان تماس و گفتگو، در ساعت تعیین شده، پاسخگوی شما خواهیم بود.

از همکاری و همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم.

تبریک عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۲ خورشیدی

۱۴۰۲/۰۱/۰۱

پشتیبانیهر روزتان نوروز  نوروزتان پیروز

با تمنای استجابت دعای حول حالنا الی احسن الحال، بهارتان قرین شادی و آرامش‌.

ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده‌ها‌، ای تدبیر کننده روز و شب‌، ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر، حال ما را به بهترین حال دگرگون کن.

ای پروردگار بزرگ، اینک در آغاز سالی نو به پیشگاه پرشکوه تو برخاسته، به تو نماز آوریم، به تو نیاز آوریم. دل مردمان این سرزمین را چنان در جویبار زلال مهر و رحمتت شستشو ده که

هر کجا تردیدی هست ایمان
هر کجا زخمی هست مرهم
هر کجا نومیدی هست امید
و هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد.  (آمین)

تخفیفات ویژه اعضا در خرید فایل های فروشگاه

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

پشتیبانیاز امروز کلیه اعضای سایت با هر سطح اشتراک و کاربری (برنزی – نقره ای – طلایی – ویژه) از تخفیف در خرید فایل های اختصاصی حکمت کهن و فروشگاه سایت برخوردار می باشند.
کاربران و اعضای گرامی جهت استفاده از تخفیف در خرید فایل های فروشگاه، لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و سپس اقدام به خرید فایل نمایید.
تخفیفات مربوط به هر سطح اشتراک عضویت بصورت خودکار اعمال می شوند.

سرقت و فروش برخی فایل های اختصاصی حکمت کهن

۱۴۰۱/۱۱/۰۱

پشتیبانیاخیرا و مدتی است مشاهده شده که برخی افراد سودجو و کپی بردار، بدون اذن و اجازه اقدام به کپی برداری و قراردادن لینک دانلود و یا فروش برخی فایل های اختصاصی وبسایت حکمت کهن در کانال های تلگرام، پیج های اینستاگرام، وبلاگ ها، وبسایت ها و سایت های فروشگاهی کرده و می کنند. از جمله فایل های متون عقدنامه ها و طلسمات و دعاهای مهره مار، ناموس کفتار، خرمهره و سایر مهره ها …

ضمن اخطار به این افراد سودجو و کپی بردار، این موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد. 

لازم به ذکر است این متون و جزوات حاصل زحمات بسیار، تحقیق و صرف هزینه و زمان زیادی بوده است.

به اطلاع می رساند که:

  • اولا این عمل، سرقت، خیانت و سوء استفاده بوده و شرعا و قانونا حرام می باشد. دارای کارما و اثرات منفی برای استفاده کنندگان است.
  • بخشی از عملیات عقد و بنام زدن و انجام دعاها، ذکرها و طلسمات (مهره مار – ناموس کفتار – خرمهره – سایر مهره ها …) می بایست توسط استاد عامل انجام شود و در جزوه ها وجود ندارند. (از بتدا در جزوه ها قرار نداده ایم) این بخش توسط ما و بصورت رایگان برای خریداران جزوه ها از سایت حکمت کهن انجام می شوند. لذا متون کپی برداری شده از نسخه اختصاصی حکمت کهن فاقد اثر و نتیجه لازم می باشند و حتما بخش تکمیلی عقد و افسون باید توسط اساتید حکمت کهن انجام شود. از این جهت دانلود کنندگان، خریداران و استفاده کنندگان جزوه های کپی و سرقت شده، ضمن شراکت در این گناه و عمل منفی، دچار زیان و خسران و اتلاف زمان و پول خود هستند.
  • توجه داشته باشید کلیه نسخ موجود در اینترنت ناقص و عمدتا غلط می باشند. تنها نسخه پولی و فروشی، نسخه اختصاصی حکمت کهن است که سارقین با قیمت های مختلف در اینترنت می فروشند و یا لینک دانلود آن را در صفحات و کانال های خود قرار داده اند.
  • متاسفانه برخی از این افراد سودجو و کپی بردار از آثار دیگران، نسخه اصل و کامل حکمت کهن را ضمن کپی، به جهت نامشخص بودن صاحب اثر و سهولت در تقلب، ویرایش و دستکاری کرده اند و نسخه های ناقص و غلط ایجاد کرده اند.
  • تنها مرجع تهیه نسخ کامل و اصل عقد و افسون و … فقط سایت حکمت کهن می باشد. و مرحله تکمیلی بصورت رایگان توسط ما، برای خریداران جزوه ها انجام می شود.

اطلاعیه شماره ۱۵ - برگزاری مراسم دعا و نیایش گروهی

۱۴۰۱/۰۹/۱۱

پشتیبانیاطلاعیه شماره ۱۵
” بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را”
۞ برگزاری مراسم دعا و نیایش دستجمعی۞

پنج شنبه شب ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ – راس ساعت ۲۱ بمدت نیم ساعت

در هر کجا که هستیم، شمعی افروخته و به نیت برآورده شدن خواست ها و آرزوها و نیازمندیهای دوستان و عزیزانمان و آنانکه نمیشناسیم و حتی آنانیکه دوستمان ندارند، به پیشگاه پرشکوه پروردگار جهان و خالق هستی دست نیاز برآورده و دعا میکنیم.

مشاهده رسیدهای ارسال پستی سفارشات

۱۴۰۱/۰۷/۱۹

پشتیبانیکاربران گرامی و عزیز، می توانید از طریق دکمه مقابل، آخرین رسیدهای ارسال سفارشات پستی و نیز نظرات و دیدگاه های سایر کاربران و دریافت کنندگان خدمات سایت را مشاهده فرمایید.

                                                                                                                                                     سپاسگزاریم

اختلال و قطعی واتساپ و اینستاگرام

۱۴۰۱/۰۶/۳۱

پشتیبانیکاربران گرامی و عزیز، با توجه با قطعی اخیر و مسدودی کلیه حساب های واتساپ و اینستاگرام ایرانیان توسط شرکت مربوطه و عدم امکان ارتباط با واتساپ پشتیبانی، در صورت نیاز به ارتباط و تماس با پشتیبانی سایت، تا حل مشکل و برقراری ارتباطات از طریق واتساپ و اینستاگرام، می توانید از طریق روش های زیر با پشتیبانی حکمت کهن و مدیریت سایت در تماس باشید.

 

– ارسال پیـام و یا تماس با خط                 ۰۹۳۷۱۱۵۹۲۹۷    (تماس فقط ساعت ۱۹ تا ۲۲)
– ارسـال پیام از طریق تلگرام                    meta_499@
– ارسال پیـام از طریق سروش                      metafn@
– ارسـال پیام از طریق فرم تماس با ما
                                                                                                                                                     سپاسگزاریم

شماره موقت واتساپ پشتیبانی

۱۴۰۱/۰۱/۰۳

پشتیبانیبا پوزش از وقفه های پیش آمده در ارائه خدمات و پشتیبانی به کاربران عزیز و گرامی و سپاس از اعتماد و شکیبایی اعضای سایت و کاربران گرامی، از امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۳ شماره همراه زیر به عنوان شماره موقت واتساپ پشتیبانی وب سایت آموزشی و تحقیقاتی حکمت کهن فعال می باشد.            ۰۹۳۷۱۱۵۹۲۹۷

با توجه به تعطیلات نوروزی، پشتیبانی حکمت کهن بصورت محدود و از ساعت ۱۹ تا ۲۱ پاسخگو می باشد.       سپاسگزاریم

تبریک عید نوروز - سال ۱۴۰۱ خورشیدی

۱۴۰۱/۰۱/۰۱

پشتیبانینوروز باستانی، آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی و اعتدال بهاری را به همه مردمان گستره فرهنگ ایرانی تبریک و شادباش می گوییم. از پروردگار بزرگ برای همگان روزگاری سراسر شادی، تندرستی، پیروزی، عشق و محبت، صلح و آرامش، برکت و فراوانی و صلح درونی آرزو می کنیم.         دلهایتان بهاری

سامانه پیامکی حکمت کهن

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

اطلاعیه وبسایت حکمت کهنکاربران گرامی، در صورت تمایل به دریافت پیامک های اطلاع رسانی ثبت نام، خرید، وضعیت سفارشات، اطلاعیه ها، تخفیفات فروشگاه، اخبار، خدمات سایت حکمت کهن و … می باشند، ضمن ثبت شماره همراه خود در فرم های خبرنامه، خرید از فروشگاه، ثبت نام، تماس با ما و … امکان دریافت پیامک تبلیغاتی را برای سیم کارت خود فعال کنید.       سپاسگزاریم

 

نحوه فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول:

برای فعال سازی پیام های تبلیغاتی، شما میبایست از خط خود، عدد ۲ را به شماره پیامکی ۸۹۹۹ ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، پیامکی از شرکت همراه اول مبنی بر فعال شدن مجدد سرویس پیامک تبلیغاتی تا ۲۴ ساعت آینده برای شما فرستاده خواهد شد و این سرویس برای شما تا ۲۴ ساعت بعد فعال می گردد.

فعال‌سازی پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل:

– شماره‌گیری کد ‎۵۰۰۶#*
– و یا ارسال عدد ۱ به شماره ۵۰۰۵ 

تکمیل و ارسال کلیه سفارشات

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

اخبار وبسایت حکمت کهنکلیه سفارشات و درخواست های طالع، بررسی وضعیت هاله و چاکراها، تعیین ذکر و مانترای شخصی، انجام عمل دعا و طلسمات، ابطال سحر و جادو، افسون و شارژ و بنام زدن مهره ها و … درخواست شده تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ تکمیل و ارسال خواهند شد.

از اعتماد و شکیبایی شما سپاسگزاریم

همکاری و ارسال مطلب و نوشته

۱۴۰۰/۰۸/۰۷

اطلاعیه وبسایت حکمت کهندر صورت تمایل به همکاری با گروه حکمت کهن، می توانید مقالات و یا ترجمه های خود در زمینه علوم باطنی و ماوراء، فراروانشناسی، موفقیت و توسعه فردی و … را از طریق لینک و فرم زیر برای ما ارسال کنید. مقالات و یا ترجمه ها به نام خود شما در وبسایت آموزشی و تحقیقاتی حکمت کهن منتشر خواهند شد.

سپاسگزاریم. 

مشکل خط تلفن و واتساپ پشتیبانی

۱۴۰۰/۰۶/۱۲

اطلاعیه وبسایت حکمت کهناز تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۳ تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ خط تلفن و واتساپ پشتیبانی قطع می باشد. لطفا از طریق فرم “تماس با ما” با پشتیبانی و مدیریت سایت در ارتباط باشید.

از شکیبایی شما سپاسگزاریم.

مشکل خط واتساپ پشتیبانی و پیگیری سفارشات

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

اطلاعیه وبسایت حکمت کهنکاربران گرامی. با توجه به مشکل از بین رفتن اطلاعات سفارشات و سفارش دهندگان خدمات در واتساپ پشتیبانی به شماره ۰۴۹۶***۰۹۱۶ ، لطفا جهت تعیین وضعیت و پیگیری سفارشات خود از طریق شماره همراه ۰۹۳۷۱۱۵۹۲۹۷  یا تلگرام پشتیبانی و یا “فرم تماس با ما”، با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

پیگیر رفع مشکل و در صورت امکان، بازیابی اطلاعات می باشیم.

از شکیبایی شما سپاسگزاریم.

قوانین سایت و سیاست شفاف سازی

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

اطلاعیه وبسایت حکمت کهنکاربران گرامی. با عنایت به قوانین سایت حکمت کهن و سیاست شفاف سازی و اینکه مسئولیت و پاسخگویی سایت و مدیریت آن در محدوده قوانین سایت و سیاست شفاف سازی اعلام شده می باشد، موکدا توصیه و سفارش می کنیم قبل از ثبت نام عضویت و یا دوره های آموزشی و یا خرید هرگونه فایل یا کالای فیزیکی، سفارش هر نوع خدمات، مشاوره یا اعمال متافیزیکی، حتما قوانین سایت و بیانیه شفاف سازی را مطالعه فرمایید. 

از همکاری شما سپاسگزاریم.

« Translate - ترجمه »
֍ هدیه حکمت کهن - برای دریافت هدیه خود کلیک کنید.دریافت هدیه