حکمت کهن
علوم باطنی ، فراروانشناسی
محاسبه دقیق و تعیین نام دوم بر اساس: نام فرد، پدر، مادر، همسر، فرزندان، نام خانوادگی و نیز بر پایه: طالع عددی – دوره تناوب – موقعیت اعداد … (علم اسامی و نام شناسی – علم اعداد – علم حروف).
در این سایت، کلیه بررسی ها، محاسبات و … تعیین نام، بصورت دستی و با رعایت اصول و شرایط انجام می شود. در بررسی ها و محاسبات از نرم افزارها، افزونه ها و … آنلاین با پاسخ های سریع، رندوم و از پیش آماده شده استفاده نمی شود. پس از تعیین ارتعاشات نام فعلی و طبقه آن، تعداد ۱۵ تا ۲۱ نام با ارتعاشات طبقه (اشرافی – عالی – خوش قدم)، برای شما محاسبه و تعیین می شود. پس از ارسال اسامی تعیین شده جهت انتخاب یک مورد توسط خودتان، آموزش روش استفاده و بکارگیری موثر نام جدید جهت بهره مندی از اثرات و نتایج آن، به شما ارائه خواهد شد.

تعیین نام با ارتعاشات مناسب ارتقاء جایگاه اجتماعی‌ و مالی

محاسبه و تعیین نام دوم و ارتعاشات اسم برای شما. ارتعاش اسم. موفقیت. شانس و سرنوشت. اسم جدید.
(تعیین نام دوم برای شما، اسم با ارتعاشات مناسب و همسو با خواست ها، اهداف و … شما). ارتعاش اسم. موفقیت. شانس.
شانس، فرصت های جدید، ثروت، عشق و جاری شدن برکت در زندگی شما.
محاسبه دقیق و تعیین نام دوم بر اساس: نام فرد، پدر، مادر، همسر، فرزندان، و نیز بر پایه: طالع عددی – دوره تناوب – موقعیت اعداد …

 

تعیین نام مقوله بسیار مهم و موثری است. در تعیین نام می بایست عوامل و مقادیر مختلفی بطور دقیق محاسبه شده و در نظر گرفته شوند.
استفاده از نرم افزارهای تعیین نام، هرگز دقیق و کامل نیست. نیاز به بررسی و در نظر گرفتن عوامل و مقادیر مختلف در محاسبات تعیین نام می باشد.

واحد حکمت کهن

 

نام می‌تواند بر روی شخصیت و حتی سرنوشت انسان تاثیر بگذارد. مبنای علم اسامی رابطه حروف و کلمات با علم اعداد است و از تاثیری که یک اسم بر زندگی شخص می‌گذارد می‌گوید. ارتعاشات اسم  و تعیین نام جدید و کد کیهانی و علم اعداد و علم اسماء. انرژی اسم.

در بررسی نام توسط علم حروف یا نام‌ شناسی (علم الاسماء) به بررسی فرکانس‌های نام درخواست شده نسبت به والدینش پرداخته می‌شود. هر کس می‌تواند با استفاده از این علم از طریق قدرت حروف و اعداد به ارتقاء جایگاه اجتماعی‌ و مالی خویش بپردازد.

همراستایی اعـداد با انرژی هـای کیـهانی

هر اسم دارای عددی است و در یک راستا بودن اعداد با انرژی‌های کیهانی می‌تواند به آن شخص انرژی مثبت و خوشبختی عطا کند. و در غیر این صورت ممکن است باعث بد اقبالی وی گردد.

مطابق با قوانین علم الاسما حداقل ۶۰ تا ۷۰ درصد از زندگی انسان متاثر از نامی است که او را با آن صدا می‌زنند. این نام مانند ظرفی است که هر چه بزرگتر باشد ظرفیت پیشرفت و سعادت بیشتری دارد. انرژی اسم.

حروف هر یک داری یک فرکانس انرژی خاص هستند و هر اسمی که از ترکیب حروف مختلف ایجاد می‌شود نیز انرژی متفاوتی خواهد داشت. این انرژی توسط ذهن دریافت شده و می‌تواند روی سطح هوشیاری یا امواج مغزی اثر بگذارد. کد کیهانی و علم اسماء.

فرستادن مداوم یک انرژی خاص به مغز، سلول‌های مغز را تحریک کرده و موجب شکل گیری الگو‌های خاص رفتاری و در نتیجه شخصیت ویژه فرد می‌شود.

علم اسامی در حوزه‌های مختلف مرتبط با نام‌ها کاربرد دارد. علم اسامی از تاثیر اسم شخص در شکل گیری شخصیت و سرنوشت او می‌گوید. این علم در رابطه با ازدواج به تاثیر نام زن و شوهر در خوشبخت شدن و تفاهم داشتن در زندگی مشترک اشاره می‌کند. کد کیهانی و علم اسماء.

علم اسامی می‌تواند از تاثیر تولد یک فرزند در وضعیت مالی خانواده یا پاقدم یک شریک مالی رازگشایی کند. حتی می‌توان با آن با انتخاب نام برای کسب و کار به آن حرفه رونق داد. کد کیهانی و علم اسماء.

شخص به واسطه‌ نامی که بر او می‌نهند، در یکی از چهار طبقه اجتماعی یا گروه اصلی (اشرافی، عرفانی، کم‌درآمد، حادثه‌آفرین) قرار می‌گیرد، که هر طبقه یا گروه از اسامی، شامل سه زیرگروه عالی، عادی و متضرر است. ارتعاشات اسم.

  • عالی = صعودی (پیشرفت مالی)
  • عادی = راکد (ثابت)
  • متضرر = نزولی (خسارت مالی) ارتعاش اسم. موفقیت. شانس و سرنوشت. اسم جدید.
کانال تلگرام حکمت کهن
مشاهده متن کامل مقاله …
(تاثیرات تغییر نام بر شرایط اقتصادی و اجتماعی، روابط عاطفی، سرنوشت و … )
فرم را تکمیل و ارسال کنید.
« Translate - ترجمه »
֍ هدیه حکمت کهن - برای دریافت هدیه خود کلیک کنید.دریافت هدیه