حکمت کهن
علوم باطنی ، فراروانشناسی

ناموس کفتار – شناخت مهره ها، مواد و وسایل جادویی – قسمت دوم

فرج کفتار - خواص ناموس کفتار - روش خشک کردن و آماده سازی - عقدنامه و طلسمات

قسمتی یا تکه ای از پوست آلت تناسلی کفتار ماده را که از بدنش جدا و طی روشهایی خشک کرده اند به آن ناموس کفتار یا طلسم کفتار می گویند. برای فرج کفتار خاصیت های زیادی بیان شده است که اگر همزمان آن را با مهره مار نگهداری کنید و همیشه همراهتان داشته باشید، اثرات زیادی در زندگیتان می گذارد.
انجام عقد و بنام زدن و دعاها و طلسمات افسون فعالسازی ناموس کفتار بسیار سخت و پیچیده است. نسخ مربوطه عمدتا به زبان عبری (کلیمی) و یا صائبی مندانی (صبی) هستند و انجام آن از عهده هرکسی بر نمی آید. …

0 889
طلسم یهودی - طلسم کلیمی - طلسم صبیناموس کفتار

فـرج کفـتار

شناخت مهره ها، مواد و وسایل جادویی

قسمت دوم

مراحل تهیه.– خشک کردن.– آماده سازی

خواص بیان شده.نامـوس کفـتار
عقد و.بنام زدن و.طلیمات افسون فعالسازی

 

مقدمه

ناموس کفتار (فرج کفتار)، مهره مار، خرمهره و سایر مهره ها از جمله هبهاب، مهره بُرد یا شانس، مهـره سلیمانی، گبری، عِرج سواحلی (بری و بحری) و … از سنگ ها، مهره ها و ابزار و.مواد طبیعی با ریشه حیوانی و.یا کانی طبیعی و جمادی هستند.که از زمان های بسیار دور و.کهن به سبب خواص عجیب سحری که از آنها ظاهر شده است.مورد استفاده افراد متعدد زیادی قرار گرفته اند. طلسم یهودی و طلسم صبی و دعای کلیمی عقدنامه. طلسم فرج کفتار و طلسم ناموس کفتار اصل.

برای هر یک خواص.و عملکردهایی ذکر شده است. این مهره ها و.ابزار و مواد طبیعی عمدتا بعنوان خازن انرژی های لطیف تحت شرایط خاص و.با انجام دو عمل عقد و.بنام زدن.و دعاها، اذکار و طلسمات افسون فعالسازی استفاده شده و.می شوند.

در این نوشتار به.شناخت این مهره ها و.ابزار و مواد، بیان.خواص ذکر شده برای آنها، روش های شناخت.و شرایط اصل بودن، متون عقدنامه و.افسون فعالسازی آنها، روش های نگهداری و.استفاده و.اطلاعات و دانستنی های مفید و.لازم در خرید و.یا تهیه آنها خواهیم پرداخت. دعای کلیمی و طلسم یهودی و طلسم صبی

کمیابی و نایابی از ویژگی ها و.نشانه های اصل بودن.این قبیل اشیاء است. وفور و فراوانی اینها، خود نشانی از تقلبی بودن و.بی خاصیت بودن نمونه های موجود در بازار و.اینترنت است. طلسم فرج کفتار .

نامـوس کفتـار (فرج کفتار)

قسمتی یا تکه ای از پوست آلت تناسلی کفتار ماده را که از بدنش جدا و طی روشهایی خشک کرده اند به آن ناموس کفتار یا طلسم کفتار می گویند.

خواص ناموس کفتار

برای فرج کفتار خاصیت های زیادی.بیان شده است.که اگر همزمان آن را با مهره مار نگهداری کنید و.همیشه همراهتان داشته باشید، اثرات زیادی در زندگیتان می گذارد.

یکی از خواص اصلی ناموس کفتار، تسخیر قلب مردم بوده و محبت و عشق را نسبت به شما زیاد می کند. حرف فرد و کلامش برش داشته و مورد پذیرش همگان است. در واقع سخنش بی چون و چرا پـذیرفته می شود. فرج کفتار برای گشایش بخت مرد و زن بی نظیر است و تاثیرش را در کوتاهترین زمان ممکن می گذارد.

از دیگر خواص فرج کفتار به عنوان زبانبند می باشد که آن نیز عالی عمل می کند و افراد را در برابرتان مطیع و حرف شنو می سازد.

 

خواص فرج کفتار اصل، ناموس کفتار اصل

از دیگر خاصیت های مهم ناموس کفتار می توان به جلب محبت شدید تمام خلایق از هر نژاد، احضار شخص، برش حرف و زبانبند، دفع هرگونه سحر و جادو ، گشایش بخت دختران و پسران، حفاظت جانی و مالی اشاره کرد.

کفتارها معمولا رابطه جنسی بیشتری نسبت به مابقی حیوانات دارند و بخاطر همین بیشتر مردم میگویند کسی که فرج کفتار داشته باشد روابط زناشویی بیشتری هم دارد، و دیگران او را دوست دارند و پیش همه عزیز است. رومیان و یونانیان از تمام اجزای کفتار از پوست و خون و چشم و یال و دم و پا و موهایش برای جادو استفاده می کرده اند. از دید آنها کفتار حیوانی جادویی است که خواص عجیب و شگفت انگیزی دارد.

فرج کفتار اصل برای مهر و محبت و مودت و جذابیت و جذب جنس مخالف و بیشتر شدن عشق و علاقه همسر و آشتی و دوستی و همچنین بهتر شدن شرایط و روابط کاری استفاده می شود. طلسم فرج کفتار .

در صورت تمایل به انجام کامل عقد و بنام زدن و طلسمات افسون فعالسازی ناموس کفتار و یا سفارش خرید فرج کفتار با شماره همراه پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
۰۹۳۷۱۱۵۹۲۹۷

طلسم یا دعای ناموس کفتار
انجام عقد و بنام زدن و دعاها و طلسمات افسون فعالسازی ناموس کفتار بسیار سخت و پیچیده است. نسخ مربوطه عمدتا به زبان عبری (کلیمی) و یا صائبی مندانی (صبی) هستند و انجام آن از عهده هرکسی بر نمی آید.

بعضی ها هستند که می توانند دعای ناموس کفتار و یا همان طلسمش را کتابت کنند که در این زمینه مهارت و تجربه زیادی دارند و به اصطلاح عام دعا نویس هستند.

تن کفـتار اصل - نسخ عقد و افسون کلیمی

می گویند که حداقل دوره زمانی لازم برای تاثیر فرج کفتار در زندگی افراد ۴۰ روز می باشد. گفته شده.بعد از این دوره، شخص مورد نظر با خواص شگفت انگیزی.از ناموس کفتار، در زندگی روبرو خواهد شد و.به درستی خواص جادویی ناموس کفتار پی خواهد برد.

هنگامیکه دعای ناموس کفتار برای شما نوشته شد بایستی آن را به همراه داشته باشید تا ۴۰ روز که فرج کفتار یا همان ناموس کفتار فعال شود.

آنگاه با تغییراتی که در زندگی خود می بینید به صحت و راستی آن پی خواهید برد. حال هر چقدر زمان بگذرد شما تاثیرات بی نظیری را در جلب محبت دیگران و عشق خواهید دید و حرفتان بی چون و چرا می شود و مردم به راحتی سخنان شما را می پذیرند. انجام طلسم فرج کفتار اصل.

خشک کردن و آماده سازی فـرج کـفتار

صیادان ناموس کفتار یا طلسم کفتار و.یا تن کفتار و.یا فرج کفتار را، کفـتار را شکار کرده و.بعد پوست آلت ماده را به شیوه خاص بریده.و سپس به روغن های خاصی آغشته کرده و. با قراردادن مابین گیاهان خاصی و.با روش و آداب ویژه ای در چند مرحله خشک کرده.و آماده می کنند. طلسم یهودی و طلسم صبی.

طلسم کلیمی ناموس کفتار - طلسم یهودی

عدم آشنایی.با این روش ها.و خشک کردن و.آماده سازی ناموس کفتار.بدون رعایت آداب و.روش های ویژه، باعث خراب شدن و.یا بی اثر شدن آن می شود. عقدنامه و.طلسم افسون ناموس کفتار باید نوشته شود.چرا که بدون آنها کارایی ندارد.

نامـوس کفـتار و جلب محبـت خلایـق

ناموس کفتار در جلب محبت خلایق.از هر قـوم و نـژادی، احضار فرد، زبانبند.و مطیع ساختن دیگران در مقابل فرد مورد نظر، برش حرف و.دفع هر گونه گزندی، گشایش بخت دختران و.پسران، جذب و تسخیر قلب معشوق، محافظت از جان.و مال و مقام، کسب ثروت، جلب و.جذب جنس مخالف و.دفع چشم زخم، تاثیر فوق العاده ای دارد.

توجـه – نکته مهم

به دلیل تعداد محدود کفتارها و بویژه کفتار ماده و قوانین محیط بانی و محیط زیست در حمایت از حیوانات، لازم است فرد شکارچی از یک شب تا ده ها شب در اطراف روستاها را بدنبال کفتار ماده برای شکار جستجو کند. در صورت موفقیت در شکار، با خطر جلب و بازداشت توسط نیروهای گشت محیط بانی و … و نهایتا خطر زندان و جریمه نقدی بالای ۴۰ میلیون تومان مواجه است.

ناموس کفتار اصل - فرج کفتار اصل - hyena

از طرف دیگر مراحل خشک کردن و.آماده سازی.فرج کفتار هم دشوار، پیچیده و.وقتگیر می باشد. همچنین روش های دقیق و.آداب خاص دارد.

مجموع این مسائل باعث کمیابی ناموس کفتار اصل و قیمت بالای آن است.

لذا متاسفانه در سال های اخیر برخی سودجویان و فریبکاران، آلت حیوانات دیگر از جمله، خرگوش، بز، گاو و … را بعنوان ناموس کفتار و تحت عناوین (نـاموس کفـتار پاکستانی) و یا … بفروش می رسانند. نمونه های تقلبی بسیار حرفه ای تهیه.و شکل داده شده اند، به گونه ای که شناخت آنها از اصل بسیار دشوار است. طلسم فرج کفتار اصل.

ناموس کفتارهای عمدتا تقلبی به قیمت های۵۰۰.۰۰۰ تومان تا ۵ میلیون تومان در اینترنت و فروشگاه های خاصی و یا فالگیرها و دعانویس های محلی و خیابانی به فروش می رسند. بیشترین سهم فروش فرج کفتار و سایر مهره ها و وسایل تقلبی توسط پیج های اینستاگرامی صورت می گیرد.

فرج کفتار - hyena

بر اساس گزارش ها و تجربیات کاربران سایت حکمت کهن، بهانه های زیر توسط فروشندگان ناموس کفتار و سایر اجناس تقلبی، در نتیجه عدم اثر این اجناس تقلبی بیان شده و می شوند.
  • ناموس کفتار یکبار مصرف است. در صورت همراه بردن.در دستشویی یا قبرستان و.یا همراه بودن.در زمان خواب یا جاهای شلوغ باطل شده و.باید مجددا خریداری شود. !!!!
  • ناموس کفتار از ۴۰ روز تا ۳ ماه و حتی ۶ ماه طول میکشد تا نتیجه و اثر دهد. !!!!
  • حتما گناهی انجام داده اید و باطل شده و دیگر اثر نخواهد داشت. مجددا بخرید. !!!!!
  • و ….
روش عقد و بنام زدن و فعالسازی اینها نیز بسیار عجیب و کاملا غیر معتبر است. روش ها و نسخه های باطل و غلط و بدون رعایت زمان ها و بخورات و …
از جمله نسخ نامعتبر، اشتباه و من درآوردی عقد و افسون توسط متقلبین و شیادان عبارتند از:
  • خواندن نماز مخصوص عقد و.فعالسازی فرج کفتار. !!!!
  • خواندن آیه الکرسی و.چهارقل یا سایر آیات و.سوره های قرآنی و.دمیدن بر فرج کفتار. !!!!
  • خواندن.ذکرهای قرآن بر ناموس کفتار و.روزانه یکبار نگاه کردن از سوراخ فرج کفتار به خورشید. !!!!
  • روزانه قرار دادن.نامـوس کفـتار مقابل خورشید و.انگشت کردن در سوراخ آن. !!!!
  • خواندن و.انجام عقد و … از طریق خط موبایل. !!!!

و نیز انجام سایر روش های غلط و اشتباه و گناه آلود برای عقد و فعال کردن ناموس کفتار. متاسفانه این روش های غلط حتی باعث بروز مشکلات.و نحسی و.گرفتاری ها.در شرایط زندگی افراد شده اند.و می شوند..

نسخ اصل و کامل عقدنامه و بنام زدن و طلسمات افسون فعالسازی فرج کفتار عمدتا عبری (کلیمی) یا صائبی (صبی) می باشند. طلسم یهودی و طلسم صبی

عقدنامه و طلسمات افسون فعالسازی

برای استفاده و.بهره بردن از خواص نامـوس کفتار، مهره مار، خـرمهره، مهره بـُرد.و شانـس، هَبهاب، عِرج و … لازم است دو عملیات زیر حتما انجام شود.

  • عقد و.بنام زدن.
  • انجام دعاهای افسون فعالسازی.
این دو عمل شامل تهیه عقدنامه و نیز ۶ دعا و طلسم زیر است: طلسم یهودی و طلسم صبی
  • عقدلسان یا زبانبند.
  • مهر و محبت و محبوب القلوب بودن.
  • جلب و جذب افراد و جنس مخالف.
  • وسعت رزق و روزی و مال.
  • فتح و گشایش امورات و مهمات و بخت.
  • حفاظ و حصار ضد سحر و جادو.

دعای فرج کفتار اصل - طلسم فعالسازی

عقدنامه (عقد.و بنام زدن).و نیز ۶ دعا و طلسم افسون و.فعال سازی.باید هم خوانده شوند و.هم نوشته شده.و.همراه مهره یا فرج کفتار و … باشند. یک مورد از دعاها و طلسمات افـسون فـعالسازی.باید روی ورق فلز مس حکاکی شود. طلسم یهودی و طلسم صبی.

مجموعه این عقد و بـنام زدن و افسـون فعالـسازی باید در ۲ روز خاص در هفته (یکشنبه و پنج شنبه و یا سه شنبه و پـنج شـنبه) و در ساعات سعد و خاص، با رعایت بخورات اصل و سایر آداب انجام شوند.
این کاملترین و اصلی ترین و مجرب ترین نسخه عقد.و بنام زدن.و افسون فعالسازی می باشد. این نسخه دائمی می باشد. طلسم یهودی و طلسم صبی

در صورت تمایل به انجام کامل عقد و بنام زدن و طلسمات افسون فعالسازی ناموس کفتار و یا سفارش خرید فرج کفتار با شماره همراه پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
۰۹۳۷۱۱۵۹۲۹۷

 

بیشتر بخوانید:
خواص و انرژی سنگ ها - قسمت دوم - روش های پاکسازی سنگ ها

منبع ویکی پدیا وبلاگ حکمت کهن وبلاگ فراروان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

« Translate - ترجمه »
֍ هدیه حکمت کهن - برای دریافت هدیه خود کلیک کنید.دریافت هدیه