حکمت کهن
علوم باطنی ، فراروانشناسی

خواص و انرژی سنگ ها – قسمت دوم – روش های پاکسازی سنگ ها

سنگ ها - پاکسازی سنگ ها - پاکسازی با آب و خاک - خوشه کریستال -

بسیاری از مشکلات و بیماریهای هر کس را با توجه به سیاره‌ای که تحت تاثیر آن متولد شده، از طریق سنگ‌ها و جواهرات قیمتی و نیمه قیمتی می‌توان از بین برد. زیرا سنگها دارای تشعشعات کیهانی هستند که با افراد در رابطه‌ اند. … هنگامی که شخصی سنگی را با خود حمل می‌کند و اعتقاد پیدا می کند که این سنگ می تواند بیماری او را درمان کند ، این فکر مثبت باعث می شود که هر لحظه در ذهن او مسئله درمان تجلی پیدا نموده و این امر تحقق یابد…

1 546

پاکسازی سنگ ها و کریستال هاخواص و انرژی سنگ ها

قسمت دوم

روش های پاکسازی سنگ ها

بسیاری از مشکلات و بیماریهای هر کس را با توجه به سیاره‌ای که تحت تاثیر آن متولد شده.، از طریق سنگ‌ ها و جواهرات قیمتی و نیمه قیمتی می‌توان از بین برد. زیرا سنگها دارای تشعشعات کیهانی هستند.که با افراد در رابطه‌ اند. سنگ ها. کریستال. سنگ درمانی. آمیتیست.

نظر دیگر در رابطه با تاثیر سنگها می گوید.هنگامی که شخصی سنگی را با خود حمل می‌کند.و اعتقاد پیدا می کند.که این سنگ می تواند بیماری او را درمان کند.، این فکر مثبت باعث می شود که هر لحظه در ذهن او مسئله درمان تجلی پیدا نموده و این امر تحقق یابد.

پاکسازی سنگ ها

از آنجا که کریستال ها همه نوع ارتعاش منفی و مثبت را جذب می کنند.، لازم است گاهی آنها را پاکسازی کنید. بدانید که کریستالی که خریده اید مسافتی طولانی را پیموده تا به دست شما رسیده است. بنابراین انرژی کسانی را که با آن تماس داشته اند در خود دارد. به یاد داشته باشید که افکار منفی نیز مانند بیماری در کریستال می ماند.و به شما منتقل می شود.

روشهای زیادی برای پاکسازی کریستال ها وجود دارد. فقط به خاطر داشته باشید.که هرگز نباید سنگ خود را با با پاک کننده های شیمیایی یا صابون بشویید. چون این مواد تاثیر معکوس بر سنگ دارند. به هر حال تمام روشهای زیر مناسبند. سنگ درمانی. آمیتیست.

پاکسازی با آب

 پاکسازی کریستال با آب به خصوص برای کسانی که متولد یکی از برج های آب در صورت فلکی هستند ، بسیار مناسب است.

الف- پاکسازی با آب طبیعی:

کریستال خود را در آب طبیعی مثل دریا ، چشمه ، آبشار ، رودخانه یا جویبار قرار دهید. اگر چنین منبع آبی در نزدیکی شما نیست ، می توانید از بطری های آب معدنی استفاده کنید.

هرگز با حوله یا پارچه ، کریستال خود را خشک نکنید. بگذارید کم کم زیر نور آفتاب.، که به آن انرژی تازه ای می دهد.، خشک شود.

ب- پاکسازی با آب نمک:

ظرف سرامیک یا بلور بزرگی را از آب سرد یا ولرم پر کنید.(از آب گرم استفاده نکنید. چون ممکن است سنگ ترک بردارد.) یک مشت نمک دریا به آن اضافه کنید.و کریستال خود را چند ساعت در آن بگذارید. سپس کریستال را در آورید و نمک آنرا پاک کنید.و بگذارید به طور طبیعی خشک شود. آمیتیست.

توجه داشته باشید.که این روش برای همه سنگها مناسب نیست. نمک هنگام تماس با برخی سنگها واکن شیمیایی ایجاد می کند.و ساختار کریستالی را از بین می برد و سبب می شود.سنگ خراش بردارد یا رنگش عوض شود. برای نمونه اگر اپال در نمک قرار بگیرد.، نمک آب آنرا کاملا بیرون می کشد و پوکش می کند.سنگ درمانی. آمیتیست.

پاکسازی سنگ ها با آب نمک
پاکسازی سنگ ها با آب نمک

از آنجا که نمک در پاکسازی بسیار موثر است.، مطمئن ترین روش این است که کریستال را در ظرف شیشه ای کوچکی بگذارید.و بعد آنرا درون لیوان بزرگی پر از آب نمک قراردهید. به این ترتیب سنگ تماس مستقیمی با نمک ندارد.، ولی فرایند پاکسازی انجام می شود.

پاکسازی با خاک

 پاکسازی کریستال با خاک برای کسانی مفید است.که متولد یکی از برجهای خاکی در صور فلکی هستند.
در پاکسازی با خاک ، کریستال را حداقل ۲۴ ساعت زیر خاک باغچه بگذارید. اگر باغچه ندارید یا اگر خاک باغچه تان اسیدی است.، آنرا درون خاک گلدان بگذارید. بعد از این که آنرا از خاک درآوردید.، با آب طبیعی بشویید و بگذارید خشک شود.

پاکسازی با آتش
֍ مطلب پیشنهادی برای مطالعه:

کریستال کوارتز (۲). سنگ های شفابخش و جادویی

بیشتر بخوانید:
ریسمان نقره ای یا طناب نقره ای و محل اتصال آنها

پاکسازی کریستال با آتش برای متولدین برجهای آتش در صورت فلکی مناسب است.

یکی از روشهای پاکسازی با آتش این است.که کریستال را چند ساعت در حلقه ای از شمعهای روشن قرار دهید.تا شمعها کاملا آب شوند.

روش دیگر این است.که کریستال را از روی شعله شمعی به سرعت بگذرانید. این روش را فقط در مواقع ضروری که عجله دارید انجام دهید. زیرا امکان ترک خوردن سنگ وجود دارد. اپال را هیچگاه با این روش پاکسازی نکنید.

پاکسازی با دود

 روش دود دادن برای متولدین یکی از صور فلکی باد مناسب است. سنگ درمانی. آمیتیست.

دود دادن بهترین نوع پاکسازی برای کریستال ها و فضای اطراف است. در سنت بومیان آمریکا.، دود دادن نقش مهمی در مراسم تقدیس ، تطهیر و تبرک دارد.

پاکسازی سنگ ها با دود ، انرژی و خواص سنگ ها و کانی ها. آمیتیست
پاکسازی سنگ ها با دود

سدر ، اسطوخودوس و علف شیرین ، گیاهانی هستند.که برای دود دادن مناسبند. میتوانید چند شاخه از گیاه را لوله کرده و آنرا آتش بزنید.و پس از خاموش کردن آن ، کریستال را روی دود آن بگیرید.یا با دست دود را به سمت کریستال هدایت کنید. به این ترتیب هوا انرژی های منفی را از کریستال می زداید.

روش بهتر این است.که از عودهای مخصوص این کار استفاده کنید. در این روش نتیجه بهتری می گیرید و کریستالتان نیز جرم و دود نمی گیرد. در عین حال انرژی سنگ و محیط خانه هم نیروی تازه ای می گیرد. توجه داشته باشید.که از عودهای شیمیایی استفاده نکنید.زیرا نتیجه معکوس می گیرید.

پاکسازی با خوشه کریستال

 یکی دیگر از بهترین روشها این است.که کریستال خود را چند ساعت روی یک خوشه بزرگ کوارتز یا آمتیست بگذارید. با این کار ارتعاش های منفی از بین می روند.

پاکسازی با گل

برخی کریستال ها را می توان با گل یا گلبرگ هم پاکسازی کرد. در این روش کوارتز صورتی را میان گلبرگهای رز صورتی بگذارید. اسطوخودوس نیز برای خالص کردن سنگهای ارغوانی مثل آمتیست بسیار عالی است.

گلبرگهای گل را در ظرفی بریزید. سپس کریستال را حداقل ۲۴ ساعت میان گلبرگها قرار دهید. بعد بهتر است کریستال را چند ساعتی زیر نور ماه ، مخصوصا اگر ماه کامل است.، یا در آفتاب قرار دهید.

پاکسازی با برنج

 در این روش ظرفی را از برنج خام پر کنید.و کریستال را در وسط آن بگذارید. بعد از ۲۴ ساعت کریستال از انرژی های منفی خالی می شود.و نیروی جدیدی می یابد. به خاطر داشته باشید که این برنج بعد از این کار قابل خوردن نیست. زیرا علاوه بر داشتن انرژی منفی و مضر.، طعم آن نیز تغییر کرده است.

پاکسازی با روغن

پاکسازی با روغن چندان رایج نیست. اما از آن جا که در درمان از عطر نیز استفاده می شود.، برخی از روغن های معطر برای پاک سازی مناسب اند. روغن هایی مثل اسطوخودوس ، مریم گلی ، سدر ، لیمو.، آناناس ، سرو کوهی ، اکلیل کوهی.، گل سرخ و گیاه خس خس.

برای پاک سازی کریستالتان ، روغن را تکان دهید و یکی دو قطره از آن را روی پارچه کتان یا دستمالی بریزید. سپس کریستال رابا آن پاک کنید.

راه دیگر ، سوزاندن روغن است. برای این کار ، ابتدا چند قاشق چای خوری آب روغن درون ظرفی بریزید. بعد شمعی زیر آن روشن کنید.و چند قطره روغن به آن اضافه کنید. وقتی از آن بخار بلند شد.، کریستال را روی بخار بگیرید. کریستال ها عطر روغن را جذب می کنند. یک قطره از روغن که روی کریستال ریخته می شود.، آن قدر قوی است که می تواند اتاقی را معطر سازد. سنگ درمانی. آمیتیست.

کانال آپارات حکمت کهن

منبع کانال حکمت کهن وبلاگ حکمت کهن (هرمس) 1 کانال آپارات حکمت کهن
1 نظر
  1. ژاله طباطبایی می گوید

    از سایت خوب و عالی و مطالب جالب و آموزنده حکمت کهن خیلی استفاده بردم.
    موفق باشید.
    ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

« Translate - ترجمه »
֍ هدیه حکمت کهن - برای دریافت هدیه خود کلیک کنید.دریافت هدیه