حکمت کهن
علوم باطنی ، فراروانشناسی

روابط عاطفی، علایم هشدار کاهش علاقه و قطع رابطه

روابط عاطفی - علائم هشدار - قطع ارتباط - عدم درک متقابل - مرموز بودن

زمانی که رابطه ما با فردی به پایان رسید تازه بـه دنبال چراها می گردیم. آیـا علائمی وجود دارد کــه نشان دهنده از دست رفتن علاقه فرد مقابل نسبت بـه ما باشد؟
بله. گاهی اوقات آنچنان در رابطه و یا چـیزهای دیگر غرق می شوید که حتی متوجه چنین علائمی نمی شوید. در این نوشتار ۸ زنگ خطر که نشان دهنــده کم شدن علاقه فردی نسبت به شما است را ذکـر می کنیم. شاید این موارد بـه دلیل رفتارهای شما …

0 553

شخصیت مرموز و پنهان. مرموز بودنعلایم هشدار کاهش علاقه و قطع رابطه

روابط عاطفی و دوستی ها

دعـوا و جر و بحث
مرموز بودن
انتقاد و خرده گـیری
عدم درک متقابل در روابط

 

زمانی که رابطه ما با فردی به پایان رسید تازه بـه دنبال چراها می گردیم. آیـا علائمی وجود دارد کــه نشان دهنده از دست رفتن علاقه فرد مقابل نسبت بـه ما باشد؟ بله. گاهی اوقات آنچنان در رابطه و یا چیزهای دیگر غرق می شوید که حتی متوجه چنین علائمی نمی شوید. در این نوشتار ۸ زنگ خطر که نشان دهنــده کم شدن علاقه فردی نسبت به شما است را ذکـر می کنیم. روابط عاطفی، عشق، مهارت های ارتباطی در روانشناسی موفقیت و توسعه فردی. قطع رابطه عاطفی و جدایی عاشق و معشوق و دوستان.

 

قطع روابط عاطفی. روانشناسی عشق و مهارت های ارتباطی

 

شاید این موارد بـه دلیل رفتارهای شما به وجود آمـده باشند. به هر حال دلیل بروز آنها هر چه که باشد، شایـد زمان آن رسیده که نگاه دقیقتری به رابطه خود بیندازید و تصمیم خود را برای ادامه و یا قطع آن اتخاذ کنید.

چند روز با شما تماس نمی گیرد

البته این علامت لزوما نشان دهنده اتمام رابطه نیست. اما اگر او سابقا عادت داشته که همیشه به شما تلفن کند، پس بدانید که یک جای کار اشتباه است.

 

دعوا کردن. دعوای دوستان

دعوا کردن

آیا او به تازگی بیش از حد معمول از کوره به در می شود؟ آیا به خاطر مسائل جزئی و بی ارزش بحث و مشاجره راه می اندازد؟ این مورد زمانی روی می دهد که طرف شما هیچ گونه تمایلی به ادامه ارتباط ندارد. اما در عین حال نمی خواهد رابطه از طرف او قطع شود. بهتر است خودتان را گول نزنید. اگر احساس می کنید که او به رابطه علاقمند نیست، خیلی راحت از او در مورد این مطلب سوال کنید. روابط عاطفی و جفت روحی و انتقاد در روانشناسی موفقیت و توسعه فردی.

 

دعوا و جر و بحث. دعوا کردن و ارتباط موثر عاطفی و مهارت های ارتباطی

او مرموز می شود

او به شما نمی گوید که کجا بوده و یا با چه کسی در حال برقراری مکالمه تلفنی است. شما دیگر نمی توانید به حریم شخصی او نفوذ داشته باشید. ممکن است برای چندین ساعت ناپدید شود بدون اینکه هیچ توضیح قانع کننده ای برای کار خود داشته باشد. مهارت های ارتباطی.

 

مرموز بودن در ارتباط عاطفی. روانشناسی ارتباطات

“من” جایگزین “ما” می شود

سابق بر این می نشستید و با هم در مورد آینده مشترکتان صحبت می کردید: ما این کار را می کنیم، ما آن کار را می کنیم. ولی حالا او به شما می گوید: “من میخواهم این کار را انجام دهم” دیگر شما جزئی از آینده او به حساب نمی آیید. عشق.

او بیشتر وقت خود را با دوستانش صرف می کند

آیا می خواهید با دوستانش بجنگید؟ یا با توجهی که به شما ندارد؟ شما قبلا مهم ترین و با ارزش ترین فرد در زندگی او بودید، اما حالا دوستانش برایش مهمتر از شما هستند.

روانشناسی روابط عاطفی. عشق.

با هم اختلاط نمی کنید

شاید قبلا سالی یکبار می نشستید و در مورد هر چیزی از آب و هوا گرفته تا اینکه چه بلایی بر سر لایه ازن خواهد آمد بحث می کردید، اما دیگر هیچ خبری از آن بحث های طولانی مدت نیست. عشق. مهارت های ارتباطی.

 

بیشتر بخوانید:
ترفندهایی موثر در ارتباط با دیگران

روانشناسی ارتباطات و عدم درک متقابل و مهارت های ارتباطی

اطرافیان نسبت به رابطه شما مشکوک می شوند

دوستان و اطرافیان متوجه وجود تنش و خلاء عاطفی در رابطه شما شده و سوال هایی از این قبیل را از شما می پرسند: “آیا همه چیز خوب پیش می رود؟”

بیش از هر زمانی از شما انتقاد می کند

می گوید “این چه لباش زشتی است؟!” البته این در حالی است که همین چند هفته پیش خود او پیشنهاد خرید لباس را به شما داده بود.

انتقاد و خرده گیری در ارتباطات. روابط عشقی

توجه داشته باشید که این علائم تنها به عنوان زنگ خطر محسوب می شوند و اگر بتوانید دوباره ارزش های از دست رفته را باز یابید، ارتباط شما کماکان پابرجا خواهد ماند. پیش از آنکه دست به هر گونه اقدامی بزنید، باید بنشینید و با هم صحبت کنید تا بعدها از کرده خود پشیمان نشوید.

و اما موارد زیر نشانه هایی از یک دوستی و ارتباط نامناسب و غلط می باشد. توصیه ما بررسی دقیق چنین رابطه ای و در صورت لزوم قطع آن، پیش از هرگونه وابستگی، آسیب عاطفی و یا در خطر افتادن احساساتتان است. نشانه های یک دوستی و رابطه نادرست و ناخالص عبارتند از: عشق. مهارت های ارتباطی.

  • دوست شما هیچ علاقه ای به زندگی شما نشان نمی دهد. رویدادها، گذشته، حال و آینده و شرایط زندگی شما برای وی بی اهمیت است.
  • دوست شما اغلب دروغ می گوید، با عدم خلوص و ظاهرسازی سعی در کنترل شما دارد.
  • از شما حمایت نمی کند و در کنار شما نیست. غیر قابل اعتماد است.
  • شما را مورد قضاوت قرار می دهد، انتقاد می کند و خود فعلی و واقعی شما را نمی پذیرد.
  • با وجود بودن وی و وقت گذراندن با او، احساس خلاء عاطفی می کنید.

قطع رابطه عاطفی و دوستی ها. انتقاد، مهارت های ارتباطی در روانشناسی ارتباطات

 

اگر این شخص کسی است که باعث آرامش و توسعه فردی و اخلاقی شماست و به شما انرژی مثبت می دهد، باید رابطه را دوباره مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید. با این حال، اگر تأثیرات منفی بر زندگی شما بیشتر از موارد مثبت باشد، ممکن است، گزینه و انتخاب و تصمیم درست قطع آن رابطه دوستی یا عاطفی باشد. روابط عاطفی. عشق.

 

منبع وبلاگ فراروان ققنوس (زایش دوباره) وبلاگ حکمت کهن
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

« Translate - ترجمه »
֍ هدیه حکمت کهن - برای دریافت هدیه خود کلیک کنید.دریافت هدیه